Edian Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Jeg fikk i dag tidlig feilmeldingen: ''system DLLen user32.dll ble omplassert i minnet. programmet vil ikke kjøre skikkelig. omplasseringen oppsto fordi DLLfilen c:/windows/system32/HHCTRL.OCX okkuperte et adresseområde reservert for system DLLer i windows. kontakt levrandøren av DLL filen for å få en ny.'' Jeg har lest noen guider hvor jeg har fått hotfix med engelsk og dansk språk men jeg far det ikke til å gå for jeg får beskjed om at språkene ikke samsvarer uansett. Kan noen være veldig snille og gi meg en detaljert gjennomgang slik at jeg far ordnet problemet? Jeg kjører forresten Windows XP Home Edition. Endret 7. april 2007 av Nanophus Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ta bort hotfix KB925902 i Legg til/fjern, problem borte. Hotfixen fungerar ikke for alla. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Vel, det hjalp ikke, verken paa feilmeldingene eller ytelsen. Er det noen her som vet hva jeg skal gjQre jeg har rotet det til sikkert for spraaklinjen kommer ikke heller. faen! vaer sa snille. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 kanke være samme som denne? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=743382 Lenke til kommentar
Edian Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Jeg hadde akkurat tenkt til a sporre hvor jeg finner driver til RT men fant i den traaden. Haaper det funker naa. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Sorry dobbeltpost. Jeg faar ikke lenger feilmeldingen naar jeg logger paa. Men! Datan jobber ikke noe fortere, og ved oppstart kommer fQlgende melding> SMART Failure Predicted on Hard Disc 0 ST 91208234 / PM Warning Immediatly backup your data and replace your hard disc drive. A failure may be imminent. Dessuten faar jeg ikke lenger spraaklinjen paa. Sa jeg har vel pa engelsk naa. Derfor er posten slik den er. Endret 7. april 2007 av Nanophus Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du kan kjøre en systemgjenoppretting til en dato der 'språklinja' m.fl virket ok. At du får melding om en snarlig hd-kræsj, høres ikke særlig lovende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå