Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Har lagt til en bot på kanalen min som flamer folk på kommando og til det trenger jeg en liste med gode norske spydigheter, frekkheter, sarkasme osv. Listen er selvfølgelig humoristisk ment. Har dere noen gode? Her er lista så langt: Om jeg hadde klart å slutte å le av deg, skulle jeg kommet opp med en fornærmelse til deg. Du er resultatet av en misslykka p-pille. IQ'en din er den samme som temperaturen i rommet ditt. Du har ett liv, men er ikke sikker på hva du skal med det? Hadde du vært dummere måtte man ha vanna deg to ganger i uka. Hvis en person har sagt til deg at du skal være deg selv, har personen gitt deg et dårlig råd. Ta godt tak i ørene dine og dra så hardt du kan... Kanskje klarer du å få hodet ditt ut av ræva. Jeg kan skjønne at du juger for leppene dine beveger seg... Jeg vil ikke fremstå at jeg gjorde deg til en idiot. Hvorfor ta æren for noe du har gjort selv? Hvis sex var fastfood ville du hatt en stor "M" tatovert i panna på deg. Nå vet vi hvorfor noen dyr spiser sitt avkom... Bare fortsett å snakk. Jeg gjesper bestandig når jeg er intressert... Man kan vel kanskje si at heisen din ikke går helt til toppetasjen hos deg? Du er ett levende bevis på at evolusjonen KAN gå bakover... Hvis du har problemer med datamaskinen din, så er det stor sannsynlighet at problemet ligger en plass mellom skjermen og tastaturet... Du var først i køen for å få en hjerne, men endte opp med å holde opp døren for dem andre... Du ser vel på Beavis and Butthead for å forbedre vokabularet ditt? Du er ikke akkurat det man kaller den raskeste ruteren i nettverket? Du er like mye verdt som det jeg trekker ned i dass hver dag... Du er så stygg at hadde du vært en bikkje hadde jeg barbert ræva di og tvunget deg til å gå baklengs... Du lukter som en bakfull kamels morra-ånde. Du er ikke verdig å puste inn lufta jeg fiser ut! Du er så stygg at morra di går fortsatt på angrepille... Beklager, du må ha kommet til feil sted. Bad Taste-partyet er nedi gata. HVA har du røyka? Og HVOR kan jeg få tak i det? Fødselsattesten din er en skriftlig unnskyldning fra abortlegen. Mora di er mann, og faren din skulle ønske han var det. Du er så stygg at busemannen sjekker skapet og under senga for å se om du er der. Du ble etterlatt på fødselsavdelingen etter at foreldrene dine tok en annen baby for ikke å skremme venner og kjente. Du er ca like mye verdt som dritten mellom neglene og det gule på tenna etter noen dager uten tannpuss! Det lukter skikkelig dritt her! Fordi du dreit deg ut! Idet du danser rundt i den gjørmedammen du kaller din egen eksistens, stopp og tenk litt på hvordan du eksponerer deg selv for omverdenen i måten du bevisst fordummer dine egne utsagn og videre bare bekrefter de minste mistanker om at du innehar kun et minimum av intelligens i måten du verbalt uttrykker deg på. Jeg slo opp på ordet "Taper" i ordboka. Der var det et bilde av deg... Dere kan sjekke ut funksjonen ved å joine #nettby @ EfNet !flame [nick] Endret 7. april 2007 av Slettet-8I4zQlayY3 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 "[Navn], om jeg hadde klart å slutte å le av deg, skulle jeg kommet opp med en fornærmelse til deg." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 "[Navn], om jeg hadde klart å slutte å le av deg, skulle jeg kommet opp med en fornærmelse til deg." 8324443[/snapback] Nice! *lagt til* Keep'em comin! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du er like mye verdt som det jeg trekker ned i dass hver dag Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du lukter verre enn dassene i Aushwitch Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du er ikke verdig å puste inn lufta jeg fiser ut! Du lukter som en bakfull kamels morra-ånde. Du er så stygg at hadde du vært en bikkje hadde jeg barbert ræva di og tvunget deg til å gå baklengs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Nice folkens! *edit: La lista i øverste innlegg* Endret 7. april 2007 av Slettet-8I4zQlayY3 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 ''Jeg er solen du er månen. Dra til helvete.'' Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 "Beklager, du må ha kommet til feil sted. Bad Taste-partyet er nedi gata" Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 "Du har pene øyne, synd de stikker ut." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 "HVA har du røyka? Og HVOR kan jeg få tak i det?" Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Bare spør folkene i SO% eller spilleforum, de kan og vet alt om flaming osv.. Ellers er Admin dump space en gullgruve for de med tilgang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 "Du ser ut slik jeg føler meg etter en uke på fylla!" Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du suger rumpe fra strå. Mora mi spiser ikke banan om natta. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Your value doesn't even amount to the juice squeezed from an old whore's soiled Tampon. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du er så stygg at mordi enda tar angrepiller. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Fødselsattesten din er en skriftlig unnskyldning fra abortlegen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Flytt deg. Du skygger for sola for hele nabolaget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå