Gå til innhold

Heroes kommer på NRK til høsten.


Anbefalte innlegg

For de som lurer på om serien kommer på norske tv, hvis man da ser bort fra Canal+, så ryktes det at NRK har rettighetene til å vise sesong 1 og vil gjøre dette når Canal+ er ferdig å sende den. Noe som nok vil bety til høsten.

 

Edit: Da har jeg fått bekreftet fra NRK om at de har kjøpt inn rettighetene til serien og at den trolig vil bli satt på programmet fra høsten av.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hørt NRK skal sende det jeg også ja. Vet ikke om vedkommende tullet eller ikke men hun sa at serien da kommer til å kallest "Heltane". Haha :-)

"Kan eg komme over hjå dykkar og sjå Heltane?"

Nynorsk er tøft!

8351321[/snapback]

Heltane med hjarte på rette staden. :dribble:

 

Skal nok bli kos med Heroes på NRK. Selv om jeg tviler jeg kommer til å følge med på det, ettersom jeg sovner bare av å se NRK logoen. Og NRK er dessuten for sent ute. De som liker Heroes er som oftest i den aldersgruppen som benytter seg av ulovlige metoder og følger USA sitt sendingsskjema. :ph34r:

Lenke til kommentar
Har hørt NRK skal sende det jeg også ja. Vet ikke om vedkommende tullet eller ikke men hun sa at serien da kommer til å kallest "Heltane". Haha :-)

"Kan eg komme over hjå dykkar og sjå Heltane?"

Nynorsk er tøft!

8351321[/snapback]

 

Skulle serriøst ikke forundre meg om de kaller det for "Heltane". De oversatte ihvertfall Family Guy til "Familie Faren" en gang :D

Lenke til kommentar

Jeg håper de tekster den på bokmål. No offense til alle nynorskbrukere, men å tekste det på nynorsk kan fort skremme bort en del folk, og det er ikke alle serier som passer med nynorsk tekst. Heroes er en av dem, det er jeg ganske sikker på.

Men veldig bra at Nrk skal sende den, da får hele Norge muligheten til å se den, og jeg skal hvertfall tipse alle jeg kjenner om at de bør se på. :)

Lenke til kommentar

Jeg kan herved bekrefte at Heroes er kjøpt inn av NRK og trolig vil bli sendt fra høsten av.

 

Takk for henvendelsen.

 

Beklager sen behandling, har avventet svar fra programinnkjøp - som kan bekrefte at NRK har kjøpt inn denne serien, som mest sannsynlig blir programsatt nå til høsten.

 

Skal oppdatere førsteinnlegg.

Lenke til kommentar
Veldig bra initiativ av NRK, de prøver faktisk å være allsidige slik NRK skal være :)

 

Hadde liten respekt for NRK før, men etter six feet under, sopranos og nå Heroes er det blitt bedre!

8458764[/snapback]

Ja, jeg er enig. NRK har de siste årene tatt seg opp litt med en rekke interessante serier.

Lenke til kommentar
hadde aldri trodd det ville bli NRK, trodde de holdt seg til serier som med hjartet på retta staden :p

Typisk tv3 serie dette imo (Heroes)

8474813[/snapback]

 

 

NRK har lenge vært den overlegne seriekongen i Norge etter min mening. Sopranos, Deadwood, Six Feet Under, Carnivale, Curb Your Enthusiasm, Band of Brothers osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...