sone2 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Trenger god hjelp til band navn. vi spiller rock Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Untitled er mitt tips. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 hva med from hell eller atsjoo Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Green Vulva Hva slags rock spiller dere? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Dette temaet er tatt opp mange ganger før. Med litt enkel søking fikk jeg fram bl.a. disse trådene: Forslag til bandnavn noen? Trenger forslag til band navn Noen som har forslag til et bra bandnavn? Navn til vårt band Ide til navn til band? Hvilke av disse bandnavnene bør bandet midt ha? Tips til Band-navn!? Jeg anbefaler trådstarter å kikke innom de trådene. Denne tråden stenges, ettersom temaet har vært oppe mange ganger før og jeg ikke ser noen grunn til at det skal opprettes et uendelig antall tråder av samme type. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg