mariuz1991 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hei For noen dager siden la jeg ut en tråd her om at lyden ikke fungerte på mitt ASUS A8N32 SLI DELUXE hovedkort, når jeg idag prøvde et annet hovedkort, et sapphire ATI xpress 200, kom det pinade ikke lyd ut av det heller. jeg har installert realtek ac97 audio drivere og alt. men det kommer fremdeles ikke lyd. kan noen hjelpe meg? takk. Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Sjekket at høytalerene har strøm da? Koblet pluggen til riktig utgang? Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Kanskje kabelen har fått seg en knekk? Lenke til kommentar
Privat Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Har du jumper på utgangen til frontpanel på HK? Hvis du ikke har jumper, eller tilkoblet frontpanel, får du ikke lyd! En jumper på vær side av plassen hvor det bare står 1 pinn. Endret 4. april 2007 av Privat Lenke til kommentar
mariuz1991 Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Sjekket at høytalerene har strøm da?Koblet pluggen til riktig utgang? 8310800[/snapback] ja, bruker headset btw. Lenke til kommentar
mariuz1991 Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Kanskje kabelen har fått seg en knekk? 8310867[/snapback] prøvd flere headset. Lenke til kommentar
mariuz1991 Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Har du jumper på utgangen til frontpanel på HK? Hvis du ikke har jumper, eller tilkoblet frontpanel, får du ikke lyd! En jumper på vær side av plassen hvor det bare står 1 pinn. 8310875[/snapback] kan du forklare dette litt nærmere? Lenke til kommentar
Privat Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 På hovedkortet har du en kontakt, for tilkobling av frontpanel "audio/mic", i front av kabinettet. Hvis du ikke bruker front tilkobling, må kontakten på hovedkortet ha en jumper på det to plassene til R Audio og L audio. De to plassene er på hver sin side av plassen, som bare har 1 pinne. Lenke til kommentar
mariuz1991 Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 På hovedkortet har du en kontakt, for tilkobling av frontpanel "audio/mic", i front av kabinettet. Hvis du ikke bruker front tilkobling, må kontakten på hovedkortet ha en jumper på det to plassene til R Audio og L audio. De to plassene er på hver sin side av plassen, som bare har 1 pinne. 8314903[/snapback] dette var problemet, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå