TSP Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Hei, i denne tråden skal diskusjon om hva dere synes om den andre patchen gitt ut til spillet Medieval 2 Total War. Husk at denne tråden hovedsakelig er til diskusjon om erfaringer og meninger om patchen. Om du har noen nyheter vedrørende nye patcher skal dette opplyses om i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0#entry7402143 Hvis jeg har noe å fortelle om en ny kommende patch, skal jeg poste her da? Nei, den diskusjonen skal taes i tråden: Post nytt om m2tw sine patcher her (klikk her) Når kom oppdateringen? 4. Mai 2007, omtrent klokken 16:10 Tidligere informasjon fra før patchen kom ut: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den andre patchen heter 1.2 og kommer 5. April.Grunnet feil som ble oppdaget i tolvte time før den skulle være ute kommer det ikke til å komme noen offisiell versjon støttet av Sega og CA, på nåværende tidspunkt, det er ikke kjent når feil kan være rettet. Det er en versjon ute på nettet, men denne er ikke støttet av CA og inneholder feil. Under kan du lese hele uttaelsen. Hi all. Well, what an interesting 12 hours we've had! You've seen threads and word is spreading that there is something going on with the patch. So, here's the official word. We've been testing the life out of this patch for days and days and at the eleventh hour some bugs have come up that we simply cannot fix in the time allowed. After extensive testing of the patch, the Sega QA department discovered late last night that there may still be some unresolved issues in the final build of the patch. Specifically we are focussing on the Battle AI causing us concern under certain conditions. They are also investigating a potential crash bug that may have crept into the code, that is as yet, unverified. QA have requested extra time to verify this with the CA team in Australia; so we can fully regress the bugs in tandem with their QA department and rectify any issues with the code. Given the level of chat and comments that you guys are good enough to send us, we are aware of the anticipation you guys have but we would consider it unforgiveable if we were to release a patch knowing that there are a number of potential issues with it.. Therefore, given the choice of two evils, we've taken the one that we hope will at least indicate some sensitivity to you guys and your expectations. In conjunction with this we've also seen that a version of the patch is doing the rounds. This is a good old fashioned leak - we've tried to plug all gaps but owing to a less than secure url being held by one of our file mirrors, some of you guys have been clever enough to find a backdoor and grab the patch. Kudos to you for your ingenuity, but be aware that this is not the release patch and CA and SEGA are not supporting this. This is not an official release and it is the very same patch that has the bugs mentioned above. We're wise enough to know that this file is being distributed and how futile it would be to try and stop it. Canute couldn't stop the sea and we can't stop the internet, so we're not silly enough to think that we can stop it's spread. So, well done to those who found it but please recognise that we think there are problems and we cannot support it. If you feel inclined to grab this file, it's up to you and if you have feedback we'd be silly not to listen - but keep in mind that we think it's flawed so make your own decision. We want to apologise - we've been wiping egg off our faces all morning and so we throw ourselves at the mercy of you guys in the hope that you'll understand. We understand your disappointment - we're disappointed too - so stay with us while we try and fix things. Hvor kan jeg laste ned patchen fra? http://download.boomtown.net/en_uk/article...ew.php?id=13750 http://www.strategyinformer.com/pc/patches...lwar/patch.html http://www.gamershell.com/download_19011.shtml http://www.demonoid.com/files/details/1143...?rel=1178306243 http://www.fz.se/filer/?id=3016 Kun for de som har spillet på angitt språk: Polsk: http://www.gamershell.com/download_19012.shtml Russisk: http://www.gamershell.com/download_19013.shtml Tsjekkisk: http://www.gamershell.com/download_19014.shtml Tysk: http://www.exp.de/download.php?id=12415 Hvor stor er patchen? 613,3 MB NB: Andre størrelser på patchen kan forekomme, forhør deg i denne tråden om du er usikker på om du har funnet riktig patch, eller om størrelsen ikke er 610-615MB Hvorfor så stor? Det er inkludert en god del nye lydfiler i spillet, i tillegg til animasjoner. Disse tingene tar mye plass. Cinematic Editor er i tillegg noe helt nytt som krever sitt når det kommer til både plass og ytelse. Må jeg ha installert patch 1.1 | Kan ikke patch 1.1 være installert - for å installere patch 1.2 I teorien skal patch 1.2 fungere like bra uavhengig av om patch 1.1 er installert eller ikke. Om 1.1 er installert, vil installasjonsprosessen til 1.2 finne ut dette. Installasjonsprosessen vil på samme måte finne ut at 1.1 ikke er installert, i det tilfelle vil evt. ekstra filer bli installert og/eller endret. MEN i praksis er ikke dette nødvendigvis tilfelle, les mer på neste punkt. Hvordan installerer jeg den? Last ned installasjonsfilen til Patch 1.2. Når den er ferdig lastet ned, starter du installasjonsprosessen. Det er ikke uvanlig at det tar lang tid å installere denne oppdateringen, ha derfor tålmodighet. Anvend gjerne metoden nedenfor med det samme om du ikke vil prøve å installere på vanlig måte. Om spillet ikke virker som det skal etter dette, prøv følgende: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1. Avinstaller. 2. Forsikre deg om at alle spor etter spillet er borte fra registeret. Endre i registeret på eget ansvar! CCCleaner (gratis) kan brukes til å skanne gjennom registeret for å kvitte seg med unyttige registerfiler, deriblant Medieval 2 Total War sine, ETTER at spillet er avinstallert. 3. Installer spillet. 4. Restart maskinen. 5. Start opp spillet. (Spillet må få intialisert alle filene) Når spillet er startet opp helt en gang, går du ut igjen. 6. Installer den offisielle oppdatering 1.2 (ikke 1.1, denne installeres med 1.2). Å installere oppdatering 1.2 tar lang tid, faktisk lenger tid enn å installere spillet sannsynligvis om alt går som det skal. Om installeringsprosessen går veldig fort, er det mest sannsynlig skjedd en feil. Surf rundt på nettet mens du venter, tidsfordriv kan være å lese denne nettserien: Dadaph Serraph 7. Restart maskinen. 8. Kryss fingrene, start spillet. Om alt går som det skal vil du få en helt annen spillopplevelse enn før oppdateringen, hovedsakelig til det bedre. Om ikke dette går, får dere henvende dere her igjen, så får vi se hva vi får gjort. Denne lille guiden er laget med utgangspunkt i dette innlegget på twcenter: http://www.twcenter.net/forums/showpost.ph...068&postcount=3 Virker ikke dette heller? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette vil trolig ikke ha noe å si, men om du gidder kan du prøve å laste ned oppdateringen på nytt fra et annet sted. Det er riktignok sannsynlig at metoden ikke vil ha noe for seg. Men om du velger: last ned, følg deretter prosedyren som er foreslått over. Hva er det CA sier er fikset? http://totalwarcommunity.blogspot.com/2007...tures-list.html Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Primary features for Update 2: 1) The Launcher 2) Fully implemented Hotseat mode 3) Cinematic Editor 4) Battle Editor (now fully functional) Resolved Bugs/Issues: AI • Units do not clump together when told to complete a 180 degree turn. • Janissary Musketeers now fire consistently. • Enemy AI army formations in bridge battles now allow their own artillery to fire. • Enemy cannons do not fire at unbreakable walls. • Grouped archers out of ammo will attack enemy units in melee combat when ordered to do so. • AI does not deploy outside of enemy gates. • When defending an enemy settlement with multiple exits, taking your army out of the side/back door does not make it easier to defeat the enemy. • Siege AI is not passive. • Cavalry can now charge a spearman army. • General's bodyguard unit now marches correctly outside castles. • AI now effectively assaults 2nd tier of a Fortress. • Sallying AI army now reacts properly to being assaulted from 2 sides • Attacking Siege AI concentrates on taking the settlement rather than chasing down units outside the settlement. • Generals are now more effective at chasing down routing units. • Enemy AI reacts to being bombarded with Trebuchets while inside a settlement. • Siege AI now more difficult to defeat if player places missile units outside the walls. • AI controls it units more effectively in a Citadel • AI artillery more decisive in its positioning • Remaining AI army now advances to use siege equipment • AI Cavalry can now flank a Spear Wall • AI now responds to missiles when sieging settlements • AI now crosses bridges to attack • AI responds more quickly to gates that have been opened by Spies (while sieging). • Units do not break formation when chasing routers • Enemy AI effectively attacks when player's units in a settlement square • Enemy AI now utilises spare rams • Improved enemy AI response to stakes • Shortened Siege attack timers • Enemy AI will no-longer send out General's bodyguard on a suicide mission while defending Diplomacy • Improved responses to monetary offers • Bribery attempts do not always fail after an unsuccessful first attempt • Diplomatic 'Just Rejected' response no-longer to 'Not Interested' response to counter-offer, no matter how generous • Aztecs now appear in the correct year (for diplomacy actions) • Generals in a Crusade do not get inquisition • Improved diplomacy mechanic - AI Factions now stick with alliances and/or attack 'more intelligently' Crash • Soft-locks in MP Lobby no-longer occur • Host random hangs fixed • Resolved issue with client CTD when host ends game that client is joining • Auto-resolve Siege battle hangs fixed • Siege tower catching fire no-longer causes random hangs • Random hangs after loading Campaign save game Pathfinding • Battering Rams no-longer stuck in gates • Ship movement area fixed • Ram crew no-longer stuck between rams • Northern European Castle terrain fixed to allow docking of towers • Improved use of ladders • Southern European Fortress wall fixed to allow docking of towers • Improved the way units use Way-points • Siege of Setenil slow-down tweaked • Units no-longer become stuck on canyon walls on 'Canyon' map • Units do not ascend/descend invisible ladders • Units do not get stuck on Siege towers • Cavalry pathfinding improved when sallying out from a Fortress • Bridge battle pathfinding improved (units do not constantly reform) • Citadel and Fortress paths fixed so that units can avoid assaulting inner walls • Breach pathfinding tweaked Combat • Enemy spearmen do not charge with raised spears • 2H axemen attack tweaked, inc. Attacking Cavalry • Defending units can no-longer enter a siege tower as soon as it docks with the walls Mechanics • Mouse Cursor position now updates when scrolling with the arrow keys. • Assassination exploit fixed. • Mission "Reinforce Region" now functions correctly • Attacking an enemy army from inside a sieged settlement no-longer causes the enemy to lose all built siege equipment • Fixed two family members (brothers) with the exact same name • Rudder event now triggers at the correct time • When an enemy sallies and is defeated you no-longer have to wait for the timer to run out in-order to win. • Assassin mechanics tweaked • Mercenary recruitment tweaked • Diplomatic Information scroll updates correctly. • Online replays now match • Slowdown fixed on Desert Sanctuary • Metallic Resource now support Mines • Cavalry charges do not fail when charging skirmishing/moving units or if a knight is out of position • Units can now withdraw on the Eifel Mountains Battle Map • Construction queue exploits fixed • The carroccio standard can now fit through the gate on a sally out battle. • Southern European > Fortress: routing Enemy AI now leaving the map • Printing press event triggers at the correct time • Ladder docking/undocking tweaked • Faction standings tweaked • Priests no-longer convert to heretics if travelling on a fleet • Hotseat Game-mode added • Upper limit added on how long units stay in loose formation for. • Traits/VnV triggers tweaked Camera • Camera height does not drop under bridge in River Po Custom Battle map. • Camera does not drop below water's surface in Palm Beach, Andalusia and Italian Wars map/scenarios. • Camera does not show the underneath of a bridge when General is killed on the bridge Controls • Drag Deploy functionality tweaked • RTS camera functionality tweaked Graphics • Princess character now greyed out upon death on Family tree • Venice battlemap ambient building placement tweaked • Fixed issue with trees disappearing when panning camera • Added paths to doorways in Southern European Large City • Added paths to doorways in Southern European City • Fixed minor lighting issue in Southern European City • Fixed misaligned platforms in Southern European Large Town • Tweaked Crusade Army banner • Fixed texture gaps and unwelded verts on Middle Eastern Huge City buildings. • Fixed incorrect Tower Path in Mesoamerican City • Fixed path through wall in Mesoamerican City Wall • Fixed floating buildings above the battle map in Aztec Gold Scenario • Fixed floating spikes in Mountain Redoubt scenario • Added correct image for Paladin ancillary • Fixed grey reinforcement area that states that 'This army cannot fight in night battles' even though the current battle is not a night battle. • Added correct image for Aztec Rebel - Native Archer • Added correct image for Aztec Spearmen • Fixed floating torches in SE Citadel courtyard • Garrison quarters no-longer change to Town Guard when in Construction queue • Armoury building image in construction queue no-longer changes to an armoury • Fixed issue with Trebuchets sometimes disappearing when zooming in close • Fixed maps have the winter option but don’t have winter texture on the battle map • Night attack selection tick and reinforcements do not disappear if user selects night attack option and then views enemy army details. • Fixed officers not animating while riding • Removed trees in the water in The Battle of Otumba. Deployment • Units can no-longer be deployed on inaccessible sections of wall • Fixed deployment issues with Southern European Wooden Castle on either side of the main gate. • Units no-longer deployable in buildings in Mesoamerican City Collision • Ballista collision improved • Southern European Citadel gate collision improved • Middle Eastern Gatehouse collision improved • Issues with units getting pushed into areas that can't be deployed into. Battle Editor/Cinematic Editor • Numerous issues with both editors fixed and improved so that they can be released for public use. UI • Mission scroll hotkey added • Financial Details hotkey functionality and tooltip added • Reveal/Advance advice hotkey functionality added • Battle Tutorial Dismiss advice functionality added • Magnifying glass added to Disaster Strikes scroll • Princess appears correctly on family tree • Chat Window errors fixed • Family Tragedy scroll triggered correctly • Console text appearance tweaked • Now possible to launch game from autorun launcher • Fine Grain time control added (accessible by holding Shift and clicking + and - on battle UI) Save/Load • Loading saved game of the same turn no-longer allows user to keep both allies when they declare war • Russian and Czech autosave fixed Audio • Movement_Embark speech now triggered correctly • Allies breaking through gates of citadel now triggers correct speech • Battle ending in draw when timer runs out now triggers correct speech • Campaign Map interface sounds added • End Turn sound now fades out nicely • Win/Lose music is now representative of the Faction • Enemy King killed speech now triggered • Enemy Reinforcements arrive speech now triggered correctly • Player Army Tired Battle Event Speech is now triggered. • Player Army Half Gone Battle Event Speech is now triggered. • Enemy Army Half Gone Battle Event Speech is now triggered. • Player Under Attack Idle Battle Event Speech is now triggered. • Player Winning Combat Battle Event Speech now triggered correctly. • Player Losing Combat Battle Event Speech now triggered correctly. • Leaves Fleet speech now triggered correctly. • Player Tide Of Battle Up Battle Event Speech now triggered correctly. • Player Tide Of Battle Down Battle Event Speech now triggered correctly. • Muslim Enemy General Killed Battle Event Speech now triggered correctly. • Christian Enemy General Killed Battle Event Speech now triggered correctly. • Allied General Captured Battle Event Speech now triggered correctly. • The "spy infiltrated our settlement" audio/speech is now played when "Start battle" is pressed during cutscene • Correct region music plays when loading a saved campaign game. • Added sound trigger for planting archer stakes in ground. • Clicked-on characters on the Campaign Map no-longer stack their audio response if clicked multiple times. • In the Historical battles, Battle of Otumba and the Battle of Hastings the music speeds up when you attack • Other minor audio tweaks also carried out. Text • Minor grammar/spelling errors fixed Dette er ingen komplett liste og listen var fremsatt før oppdateringen fant sted. Flere ting har blitt fikset, blant annet Shield bug'n har blitt fikset selv om det ikke står i listen. Siden det oppsto en del komplikasjoner og vanskeligheter med å fullt implementere "hot seat mode" er dette utsatt til tilleggspakken, for å unngå å utsette patchen lenger. Begynn å diskutere! Endret 8. mai 2007 av TSP Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Holy shit, 629 mb på patchen, sykt? "Generals in a Crusade do not get inquisition", det er bra, men det burde også være litt forandrning på inquisitionen på de andre folka også. Men jeg liker ikke så godt vanille Total War så det eneste jeg gleder med litt til er DLV moden til Medieval 2. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 For de som måtte lure så har altså patchen blitt utsatt grunnet to bugs som dukket opp i tolvte time: http://shoguntotalwar.yuku.com/topic/12802...icial-Word.html En patch med bugs ble lekket fra http://www.downloads.jolt.co.uk/ og den er altså i sirkulasjon, så for de som ikke er redd for bugs så kan de jo lete etter den. Finnes sikkert på torrent. På den annen side åpner jo dette for å gjøre noe fornuftig i påsken! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 DOH! Håpe de bare trenger noen dager og ikke noen uker da. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 For å oppdatere dere er det ikke er kommet mer spesifikt når den offisielle støttede versjonen vil være ute. Det jobbes med den, det er alt som kan sies, Creative Assembly og Sega ber oss være tålmodige. Det er en uoffisiell versjon ute på nettet, grunnen til dette er at feilen ble oppdaget etter at oppdateringen ble lastet opp til servere, noen smarte hoder fant frem til disse. Det er mulig å laste ned oppdateringen herfra. Men verken jeg, Creative Assembly, Sega eller andre tar noe som helst ansvar for feil og skader som en følge av oppdateringen. Det som riktignok kan sies at noen er meget fornøyde med den, mens andre opplever feil. http://files.filefront.com/MIITW_Update2_F...;/fileinfo.html Lastes ned på eget ansvar som skrevet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Er du en av de som i lengre tid har ventet på den andre offisielle oppdateringen til spillet Medieval 2: Total War? Vel, nå er ventetiden over! http://download.boomtown.net/en_uk/article...ew.php?id=13750 http://www.strategyinformer.com/pc/patches...lwar/patch.html http://www.gamershell.com/download_19011.shtml Kun for de som har spillet på angitt språk: Polsk: http://www.gamershell.com/download_19012.shtml Russisk: http://www.gamershell.com/download_19013.shtml Tsjekkisk: http://www.gamershell.com/download_19014.shtml Tysk: http://www.exp.de/download.php?id=12415 Lenke til kommentar
Lovegun Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kø på alle serverne. jeg synes SEGA er utrolig gjerrige som ikke kan la oss laste ned patchen fra en av deres servere Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Gief torrent... Hastigheten bør øke en smule fra de 0.6 kB/s jeg får nå Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Her er en torrent: http://www.demonoid.com/files/details/1143...?rel=1178306243 (minner moderatorer om at torrenten er lovlig) Vet ikke hvor bra den virker, har ikke lastet ned selv. Endret 4. mai 2007 av TSP Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hehe, har vært på den en stund allerede Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Ser personlig mest frem til Cinematic Editor, men er et par ting som må skje først. 1. PCn min må virke skikkelig. (Ikke sannsynlig) 2. Spillet må virke skikkelig på PCn. (Ikke sannsynlig) 3. Cinematic Editor må virke på PCn. 4. Jeg må ha nok diskplass til rendring. (En i CA uttalte her om dagen at det var 1,5GB omtrent for hvert 5 sekund om en gikk for ukomprimert AVI) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Kø på alle serverne. jeg synes SEGA er utrolig gjerrige som ikke kan la oss laste ned patchen fra en av deres servere 8537349[/snapback] Dette svarer AlexSEGA på totalwar.com sine forumer på: Yeah the German one is EFIGS (Enlgish, French etc etc) Just a German site. As for how long we knew.....surely we can't answer that.....?! We can't host here as our servers would be fried. We hosted the last patch and we went down in half an hour! Yes before you say we have loads of them but they run all our sites, PSU MMO etc etc. We can't risk frying those as they would all go down and that would so not be worth my job! redigert: fanden, dobbelpost... Endret 4. mai 2007 av TSP Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 nooo, jeg ville ha hot-seat =\ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Hot seat kan ennå aktiveres i følge Creative Assembly via kodene, men vil verken ha blitt fullt testet, utviklet eller integrert i menyen før tilleggspakken "Kingdoms". Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hot seat kan ennå aktiveres i følge Creative Assembly via kodene, men vil verken ha blitt fullt testet, utviklet eller integrert i menyen før tilleggspakken "Kingdoms". 8541149[/snapback] Jeg tror ikke jeg vil kjøpe Kingdoms før noen måneder i det minste, den urealistiske "konger får unike egenskaper" delen de skal legge til frustrerer meg Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 syntes dere om den nye patchen a? sitter nå å instalerer siste "datapakka" tipper jeg gleder meg til jeg skal spille med oppdateringen Axl F Lenke til kommentar
Benenzo Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 OK, etter jeg lasta ned og installerte updaten vil ikke M2 kjøre. Får at programmet har gjort en uspesifisert feil. Noen andre som har samme problem? Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 OK, etter jeg lasta ned og installerte updaten vil ikke M2 kjøre. Får at programmet har gjort en uspesifisert feil. Noen andre som har samme problem? 8551772[/snapback] Jeg har også fått noen feilmeldinger som jeg ikke opplevde før, blant annet fungerte plutselig ikke noen av menyene, fikk ikke avsluttet spillet på vanlig måte engang! Heldigvis funket autosaven da Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) OK, etter jeg lasta ned og installerte updaten vil ikke M2 kjøre. Får at programmet har gjort en uspesifisert feil. Noen andre som har samme problem? 8551772[/snapback] jeg har også problemer. Den nye patche er bare noe dritt. Nå får jeg beskjed om at spillet har en feilog det er et error så det må avsluttes med en gang. det har aldri hendt før (utenom en gang jeg hadde spilt i 3 timer) EDDIT: skrev modden, men mente patchen Endret 8. mai 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Første innlegg er oppdatert med spørsmål vedrørende installasjon over versjon 1.0 og 1.1. I tillegg til guide på installasjonsprosess. Det er ikke noen modifikasjon, det er en oppdatering fra utviklerne Rett skal være rett. Her er et tips som kan hjelpe. 1. Avinstaller. 2. Forsikre deg om at alle spor etter spillet er borte fra registeret. Endre i registeret på eget ansvar! CCCleaner (gratis) kan brukes til å skanne gjennom registeret for å kvitte seg med unyttige registerfiler, deriblant Medieval 2 Total War sine, ETTER at spillet er avinstallert. 3. Installer spillet. 4. Restart maskinen. 5. Start opp spillet. (Spillet må få intialisert alle filene) Når spillet er startet opp helt en gang, går du ut igjen. 6. Installer den offisielle oppdatering 1.2 (ikke 1.1, denne installeres med 1.2). Å installere oppdatering 1.2 tar lang tid, faktisk lenger tid enn å installere spillet sannsynligvis om alt går som det skal. Om installeringsprosessen går veldig fort, er det mest sannsynlig skjedd en feil. Surf rundt på nettet mens du venter, tidsfordriv kan være å lese denne nettserien: Dadaph Serraph 7. Restart maskinen. 8. Kryss fingrene, start spillet. Om alt går som det skal vil du få en helt annen spillopplevelse enn før oppdateringen, hovedsakelig til det bedre. Om ikke dette går, får dere henvende dere her igjen, så får vi se hva vi får gjort. Denne lille guiden er laget med utgangspunkt i dette innlegget på twcenter: http://www.twcenter.net/forums/showpost.ph...068&postcount=3 Første innlegg er oppdatert med spørsmål vedrørende installasjon over versjon 1.0 og 1.1. I tillegg til guide på installasjonsprosess. Endret 8. mai 2007 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå