ZenCo Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hei! Jeg prøver å opprette en "Visste du at...?"-tråd, som jeg ikke tror har vært prøvd før. Konseptet går ut på at brukere poster ting som de ikke tror andre brukere vet fra før, og som virkelig overraska dem når de fant det ut for første gang. To fra meg: Vokalisten i Foo Fighters var trommisen i Nirvana! Johnny Cash har ikke laga "Hurt". Det er Nine Inch Nales som står bak... Jeg fikk virkelig ballongøyer da jeg fikk vite om disse to faktaene. Give! Mvh ZenCo! Ps: Prøveprosjekt Lenke til kommentar
Holten Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Johnny Cash har ikke laga "Hurt". Det er Nine Inch Nales som står bak... Jeg fikk virkelig ballongøyer da jeg fikk vite om disse to faktaene. Give! 8304670[/snapback] Det viste jeg En fra meg: Ikke noe big Deal.. -Bandet Rammstein er oppkalt etter et flykrasj i Byen Ramstein. Det var det jeg hadde :!: Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Alt er Big Deal! Elsker å vite slike ting! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ooold, og ganske godt kjent, men: Tittelen på debutplata til Metallica ("Kill 'em All") er tilsiktet produsentene/plateselskapet som nektet å bruke tittelen "Metal up your ass". (forøvrig et utsagn som Mustaine er glad i, noen som vet om det er hans tittelforslag?) Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Skal man ikke se bort ifra! Hadde vært en genial debuttittel! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Calexico, et amerikansk alt country-band fra Arizona, har lagd filmmusikken til den norske filmen Jonny Vang Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 det er ein egen metal sjanger som heiter norwegian metal, og at i Italia så er det populert å lære seg norsk, for å synge norsk i metal sanger. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) En annen metallica fact: Overkill og Damage Case var ikke laget av Metallica men av Motorhead på slutten av 70 tallet, mange som ikke tror meg når jeg sier det Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Overkill_%28song%29 Jansi Joplin`s Bobby Mcgee var skrevet av Chris Kristofferson (Whisler i Blade filmene) en av Jonny Cash sine sanger er også skrevet av Chris (husker ikke hvilken) Endret 3. april 2007 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Kilde? 14-teikn 8304764[/snapback] tv programet typpisk norsk eller noe sånt, og filmen: a head bangers journey. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 En annen metallica fact: Overkill og Damage Case var ikke laget av Metallica men av Motorhead på slutten av 70 tallet, mange som ikke tror meg når jeg sier det 8304771[/snapback] Da må du gi dem kilde da! ... Kilde? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Norges største kulturelle eksportvare er Satanic Deathmetal. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Kilde? 8304786[/snapback] Jeg har begge sangene på mp3'en, og kan gi backup på hans statement. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ordna med kilden http://en.wikipedia.org/wiki/Overkill_%28song%29 Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 visste dere at eple(eller var det poor leno) av røyksopp ble til etter en lang weekend med "Bonanza"... Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Norges største kulturelle eksportvare er Satanic Deathmetal. 8304799[/snapback] Satanic Deathmetal? Ny sjanger? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Bah, da roter jeg sikkert. Døgning er ikke bra for planeten. *prøve å huske hva det egentlig var* Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 fun fact: Før han ble med i Iron Maiden, så måtte Bruce Dickinson hente lønninga under navnet "Bruce Bruce" da han var med i Samson noe som gjorde det utorlig vanskelig å få ut lønna During his time in Samson, Dickinson was billed as "Bruce Bruce" (derived from Monty Python's Bruces sketch about the Australian philosophers), a nickname that was forced upon him by their management. They insisted on making all the cheques out to "Bruce Bruce" which had the effect that Dickinson had to go through enormous trouble to cash them in. Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 James Hetfield kom opp med starten på Nothing Else Mathers mens han satt i telefonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå