Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bleking av tenner, Erfaringer?

ShaNickolas

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bleke tennene mine, de er litt missfarget etter all røykingen å kaffedrikkinga.

Så, noen som har prøvd slike pakker som de selger på helsekost butikker? Er flere prisklasser så jeg. Den billigste er ikke aktuelt lell

De hadde en pakke på Sunkost som kostet 500 å en annen på Vita som kostet 600.

Men tenkte jeg skulle høre med folket her før jeg kjøper

Tenkte å la en tannlege gjøre det ,men det koster så sinsykt

Så noe å anbefale?

Endret av _Sha9ick_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veldig individuelt hvilken effekt du får ut av slike "gjør-det-selv" blekingsprosjekter. Min søster fikk tilnærmet null, og hun har vel prøvd de fleste tannkremene som skal ha en blekende effekt.

Det som det er garantert virkning på er bleking, gjort av en tannlege, men ettersom tennene blir misfarget igjen bør du regne med et par behandlinger over en 5 års periode.

Angående de to produktene aner jeg ikke, du kan jo muligens søke på google eller lignende etter anmeldelser?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_jonas_*
Tenkte jeg skulle bleke tennene mine, de er litt missfarget etter all røykingen å kaffedrikkinga.

Så, noen som har prøvd slike pakker som de selger på helsekost butikker? Er flere prisklasser så jeg. Den billigste er ikke aktuelt lell

De hadde en pakke på Sunkost som kostet 500 å en annen på Vita som kostet 600.

Men tenkte jeg skulle høre med folket her før jeg kjøper

Tenkte å la en tannlege gjøre det ,men det koster så sinsykt

Så noe å anbefale?

8299417[/snapback]

Jeg selger Crest White Stripes som jeg kjøpte i USA. Garantert effekt visstnok. Ihvertfall har alle jeg har solgt det til fått hvite tenner....

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Å få en autorisert person til å lage en blekeskinne er best.

Prøv helst å snakke med en tanntekniker istedefor tannlege, mye billigere. Saken er den at tannlegen kommer til å ta et avtrykk, så vil han/hun sende avtrykket til en tekniker, som vil sende ferdig blekeskinne tilbake til tannlege.

Tekniker tar 800 kr betalt for skinnen (ekskl. fyllstoff, koster noen hundrelapper) og tannlege tar ca. 2000 og oppover.

Hva gjør tannlegen for å tjene 1200 kr, jo han tar ett eneste avtrykk.

Har selv vært i kontakt med et laboratorium, i Sandefjord. Send PM om du skal ha adresse. Der koster det vel omkring 800 kr eller noe slikt.

Edit: Jeg har kjøpt inn alt for mye dentalgreier, så jeg selger for slikk og ingenting, uten avanse. Si ifra hvis jeg nå bryter noen retningslinjer.

Endret av Jensemann4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...