ShaNickolas Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Tenkte jeg skulle bleke tennene mine, de er litt missfarget etter all røykingen å kaffedrikkinga. Så, noen som har prøvd slike pakker som de selger på helsekost butikker? Er flere prisklasser så jeg. Den billigste er ikke aktuelt lell De hadde en pakke på Sunkost som kostet 500 å en annen på Vita som kostet 600. Men tenkte jeg skulle høre med folket her før jeg kjøper Tenkte å la en tannlege gjøre det ,men det koster så sinsykt Så noe å anbefale? Endret 3. april 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Sorry men det må da være noen her som har gjort det en eller flere ganger? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det er veldig individuelt hvilken effekt du får ut av slike "gjør-det-selv" blekingsprosjekter. Min søster fikk tilnærmet null, og hun har vel prøvd de fleste tannkremene som skal ha en blekende effekt. Det som det er garantert virkning på er bleking, gjort av en tannlege, men ettersom tennene blir misfarget igjen bør du regne med et par behandlinger over en 5 års periode. Angående de to produktene aner jeg ikke, du kan jo muligens søke på google eller lignende etter anmeldelser? Lenke til kommentar
Gjest Gjest_jonas_* Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Tenkte jeg skulle bleke tennene mine, de er litt missfarget etter all røykingen å kaffedrikkinga. Så, noen som har prøvd slike pakker som de selger på helsekost butikker? Er flere prisklasser så jeg. Den billigste er ikke aktuelt lell De hadde en pakke på Sunkost som kostet 500 å en annen på Vita som kostet 600. Men tenkte jeg skulle høre med folket her før jeg kjøper Tenkte å la en tannlege gjøre det ,men det koster så sinsykt Så noe å anbefale? 8299417[/snapback] Jeg selger Crest White Stripes som jeg kjøpte i USA. Garantert effekt visstnok. Ihvertfall har alle jeg har solgt det til fått hvite tenner.... Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Å få en autorisert person til å lage en blekeskinne er best. Prøv helst å snakke med en tanntekniker istedefor tannlege, mye billigere. Saken er den at tannlegen kommer til å ta et avtrykk, så vil han/hun sende avtrykket til en tekniker, som vil sende ferdig blekeskinne tilbake til tannlege. Tekniker tar 800 kr betalt for skinnen (ekskl. fyllstoff, koster noen hundrelapper) og tannlege tar ca. 2000 og oppover. Hva gjør tannlegen for å tjene 1200 kr, jo han tar ett eneste avtrykk. Har selv vært i kontakt med et laboratorium, i Sandefjord. Send PM om du skal ha adresse. Der koster det vel omkring 800 kr eller noe slikt. Edit: Jeg har kjøpt inn alt for mye dentalgreier, så jeg selger for slikk og ingenting, uten avanse. Si ifra hvis jeg nå bryter noen retningslinjer. Endret 28. juni 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå