theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) HW Løkkefotball Meld deg på! Sted: Ekebergsletta Tid: 16. juni Oppmøte: kl 14.00 ved Tigeren (utenfor østbanehallen) Det er fint om de som møter direkte sender meg en PM så vi slipper å stå å vente på noen som er der oppe alt. Kl. 14.00: Møte ved tigern. Regner med å være på Ekeberg sånn 14.30-14.45. Starter vel ikke med selve spillingen før nærmere 15.15. Må dele lagene, også vil sikkert folk snakke litt og sånt. Holder vel på et par timer, ettersom det blir grillings. Mat og sånt får folk fikse selv. Skal noen spleise o.l ta det utenfor denne tråden. Hva folk gjør etterpå, er jo litt opp til hverenkelt. Noen skal pilse, noen må vel dra hjemover. Får se hva som skjer, ta det på sparket. Jeg har kladda kampoppsettene, men legger de ikke ut helt enda. Nølerne bør finne ut om de kommer eller ikke, å sende meg en PM. ATTENTION! Alder på de som skal være med sendes til meg på PM. *Påmeldte* Tomat-Ulf /granted 5x mana raise + healing spell and superhaxx - 18 Equerm - 19 Shikaru /speedhax og +10 resistance -18 Fox - 18 kennethdammyr - 19 Bazukh - 18 Aidskake - 17 Redline - 17 Tubbytazz - 17 Melfacion - 21 Espen Pai - 20 Rhoads - 16 Hoenheim - 16 Neverio - 16 Sigz - 17 St.Matias - 16 TSP DJ_Dark - 20 /+20 pezhaxx MaxP2P - 17 Kimman - 25 Snobjorn - 16 ilpostino - 32 hakhag - 17 Acxigon /speedhaxx0r +10 og -10 footballskillz - 23 Hippie-Erlend - 16 /Kirbyskillz + 1337 Yoshi - 16 Zlatzman - 20 Jesper Karsrud - 19 MartiniusV - 17 JohndoeMAKT - 20 -Luffe sirslask Markusthaman *Påmeldte som ikke skal spille*: *Cheerleaders* KittyCat - 16 Hrisebro /+10 cheerleeding - 16 Danielsn + chick ;P - 17 DoNotWant VHaakonsen Epletyv Hamaestra *Waterboy* Lord-Myrrah - 18 *Groupie* Skrollan - 16 *Fluffer* .patrick - 18 *Streaker* DemonFudge Creds til meg selv for den fjonge idéen. Endret 15. juni 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Flott Aidskake! Jeg håper egentlig at det blir i juni. Grilling hadde vært fint også . Da er det bare å krysse fingrene og håpe på fint vær. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Der ja! Grunnen til at jeg er en nøler er at jeg skal til Røst i lofoten med biologiklassen min rundt de tider som er plottet ut! Men håper det går i orden! Leno Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Da kan du vel sette meg opp som nøler. Skal vel godt gjøres at jeg kommer meg nedover, i og med at jeg bor heeelt oppe i Bodø, men har jeg mulighet for å komme meg ned så er jeg med! Endret 3. april 2007 av TeggY Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Da slengte jeg opp en poll også. Snorre Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Grr. Sagt tre ganger jeg kan bli satt opp som nøler nå, men hvis dere ikke vil ha meg med så! Neida. Så lenge det ikke overkjører noen planer, så hadde det jo vært moro. Dog jeg håper det blir morsom fotball, og ikke en dødsseriøs kamp hvor folk roper og hyler om regler (Jeg veit hvor ballen skal, thats it) Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Grr. Sagt tre ganger jeg kan bli satt opp som nøler nå, men hvis dere ikke vil ha meg med så! Neida. Så lenge det ikke overkjører noen planer, så hadde det jo vært moro. Dog jeg håper det blir morsom fotball, og ikke en dødsseriøs kamp hvor folk roper og hyler om regler (Jeg veit hvor ballen skal, thats it) 8298916[/snapback] Her er vi seriøse. Dødsseriøse! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hei Ida, skriv meg opp som "nøler"... Er det forbudt å ikke være noe god i fotball? Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg blir med jeg Men jeg kan jo ikke akkuart spille fotball, så dette kan bli morro Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Grr. Sagt tre ganger jeg kan bli satt opp som nøler nå, men hvis dere ikke vil ha meg med så! Neida. Så lenge det ikke overkjører noen planer, så hadde det jo vært moro. Dog jeg håper det blir morsom fotball, og ikke en dødsseriøs kamp hvor folk roper og hyler om regler (Jeg veit hvor ballen skal, thats it) 8298916[/snapback] Isjda, må ha oversett deg. Skal føre deg opp med en gang Hei Ida, skriv meg opp som "nøler"... Er det forbudt å ikke være noe god i fotball? 8298951[/snapback] Såklart ikke Det blir morro uansett hvor forskjell det kan være på fotballferdighetene til de som er med. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hadde du tenkt å sette opp meg og eller, Aidskake? Nølere, kthnx. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Hadde du tenkt å sette opp meg og eller, Aidskake? Nølere, kthnx. 8299104[/snapback] Slik! Er det fler som har meldt seg på som ikke er ført opp, så er det bare å mase til det er gjort. Jeg er til tider litt surrete. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er det forbudt å ikke være noe god i fotball? 8298951[/snapback] Heller det motsatte. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Eyh! Jeg skal være sammen med nølerne! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Skeptisk... Har fobi mot å bli sliten og har en uvane å slå meg da jeg spiller fotball... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg er heltent på dette jeg. Spesielt om jeg får være midtstopper. Eneste som kan stoppe meg er om noe kommer i veien. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 *mase mase* Nøler plix! Kommer hvis tid og dato passer med jobb o.l, men kan ikke si noe helt sikkert. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Oppdatert. Vi trenger fortsatt en dommer eller to. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg (var) autorisert dommer Men har heller lyst til å spille hvis det blir aktuelt å være med x] Uansett, i sånne sammenhenger trenger man vel ikke dommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg