pat2004 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hei! Skal kjøpe ny mobil i løpet av dagen eller morgendagen. Enten Sony Ericsson eller Nokia. Krav: -SKAL ha 3g og gprs/edge. 3g fordi jeg trenger bra modemhastighet, ikke kamerasamtale. -Bra talelyd og mp3-lyd. Vet at Sony Ericsson er bra på dette, men er åpen for forslag. -Grei å konfigurere opp mot Outlook(kontakter og kalender) og koble til internett som modem til laptop. -Kamera med minst 2 Mp. -Stabilitet! Har tenkt på den nye Sony Ericsson W880i, fordi den ser bra ut utfra spesifikasjonene. Er ikke så opptatt av design. Noen anbefalinger? På forhånd takk! Lenke til kommentar
winje Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hei! Skal kjøpe ny mobil i løpet av dagen eller morgendagen. Enten Sony Ericsson eller Nokia. Krav: -SKAL ha 3g og gprs/edge. 3g fordi jeg trenger bra modemhastighet, ikke kamerasamtale. -Bra talelyd og mp3-lyd. Vet at Sony Ericsson er bra på dette, men er åpen for forslag. -Grei å konfigurere opp mot Outlook(kontakter og kalender) og koble til internett som modem til laptop. -Kamera med minst 2 Mp. -Stabilitet! Har tenkt på den nye Sony Ericsson W880i, fordi den ser bra ut utfra spesifikasjonene. Er ikke så opptatt av design. Noen anbefalinger? På forhånd takk! 8298242[/snapback] yess-nå har jeg en SE k610i som jeg er veldig fornøyd med!har de speksene som du er på utkikk etter og koster ikke mer enn 2000 kroner. Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Hei! Skal kjøpe ny mobil i løpet av dagen eller morgendagen. Enten Sony Ericsson eller Nokia. Krav: -SKAL ha 3g og gprs/edge. 3g fordi jeg trenger bra modemhastighet, ikke kamerasamtale. -Bra talelyd og mp3-lyd. Vet at Sony Ericsson er bra på dette, men er åpen for forslag. -Grei å konfigurere opp mot Outlook(kontakter og kalender) og koble til internett som modem til laptop. -Kamera med minst 2 Mp. -Stabilitet! Har tenkt på den nye Sony Ericsson W880i, fordi den ser bra ut utfra spesifikasjonene. Er ikke så opptatt av design. Noen anbefalinger? På forhånd takk! 8298242[/snapback] yess-nå har jeg en SE k610i som jeg er veldig fornøyd med!har de speksene som du er på utkikk etter og koster ikke mer enn 2000 kroner. 8298943[/snapback] Hmm, må sjekkes ut.... Lenke til kommentar
winje Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 absolutt verdt å sjekke ut ja.amobil ga den terningkast 6. Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 N73... K610 har ikke både 3g og edge.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Høres ut som Nokia N73 vil funke for deg. Btw, du satte ingen prisgrense? Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Høres ut som Nokia N73 vil funke for deg. Btw, du satte ingen prisgrense? 8299345[/snapback] Nei.. Er nokia bra på lyden, både tale og mp3? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Talelyden er svært bra. Når det kommer til mp3, så spiller den med ganske bra kvalitet. Dessuten er det 2 høytalere på den, som gir lyden et lite "boost". Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg ble anbefalt K800 av noen også, grunnet at den har det meste, inkl bra bilder, tale og musikk... Men er dette fremdeles en god aktuell telefon sammenlignet med mange av de andre nye på markedet? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 K800 og N73 er veldig like telefoner. N73 har fordelen med bedre kamera/zoom og at det er symbian. K800 har fordelen med at det ikke er symbian (altså er den raskere). Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) har n73 bedre kamera og zoom? test av n73, kamera og underholdning Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "Sammenligner vi bildene N73 tar med andre mobilbilder, så er det ingen tvil om at N73 stiller i en helt egen klasse. Konturene er klare og jevne, fargene naturtro og korrekte og vi slipper støy. Sammenlignet med kameraet i K800i tar kameraet i N73 på mange måter bedre bilder. Men; kameraet har sine skyggesider også. Blant annet sliter N73 veldig med overgang mellom lys og mørke. Lyse overflater overlapper ofte de mørke, og bilder med store kontraster får ofte helt hvite flater uten noen som helst konturer. For eksempel opplevde vi ofte at himmelen på mange bilder ble helt hvit, i stedet for blå med skyer. Vi opplevde også sjeldne tilfeller med tønne-effekt, der bildene blir uskarpe i kantene. " "Mange stusser sikkert på hvilket kamera som er best av det i N73 og Sony Ericsson Cybershot-telefon K800i. Ettersom søkeren i N73 er tregere og mindre brukervennlig, K800i har bedre blits og N73 sliter med kontrasten i bildene, vil K800i gi en bedre kameraopplevelse. MMen hvis du er mer opptatt av bildekvaliteten, og heller ønsker bedre farger, finere konturer og i mange tilfeller bedre bilder, så vil N73 være et bedre kjøp." her står det både at n73 har både dårlig og god kontrast iforhold til k800 avhengig av forhold. det står også at n73 har bedre blits. n73 har ikke blits(!) jeg tror det står at, hvis man vet hva man gjør, og gjør det på rikig sted og riktig tid, så kan man få ut på mange måter bedre bilder enn med k800. men n73 er mer kresen. jeg vil ikke komme med et poeng, men prøver å lage en oversikt. Endret 4. april 2007 av megaloman Lenke til kommentar
epon Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hvis du ikke er så opptatt av videotelfoni, så kan jeg nevne 6233. Den har allle de nytteverdiene du nevnte. Kan også nevne at ingen Sony Ericsson mobil har både EDGE og 3G, så du må nok velge en Nokia Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Hvis du ikke er så opptatt av videotelfoni, så kan jeg nevne 6233. Den har allle de nytteverdiene du nevnte. Kan også nevne at ingen Sony Ericsson mobil har både EDGE og 3G, så du må nok velge en Nokia 8307727[/snapback] Har tenkt litt på det og funnet ut at edge ikke er så nøye for meg... Har fått låne en K800i fra jobbens mobilleverandør i påsken, så jeg får danne meg en mening om hvordan den funker både som jobb- og privattelefon. Foreløpig ser den lovende ut. Etter lånet vurderer jeg å vente med kjøp til K810i kommer ut, dersom omtalen er bra da.... Noen som er sterkt uenig i mitt valg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå