Gå til innhold

D80 kampanje - få med SB-400 eller SB-600

Anbefalte innlegg

Jeg ble i dag en lykkelig eier av et Nikon D80. :cool: Da jeg var i butikken opplyste de om at det var kampanjedager hos Nikon. Kampanjen går ut på at du får Speedlight SB-400 eller Speedlight SB-600 til kroner 999 ved å registrere produktet dit hos Nikon. Jeg har nå registrert min kjære D80, men kan ikke se spor av noe valg av blitz. Er det noen som har funnet ut hva du må gjøre for å få blitzen tilsendt?

Jeg reiner med at jeg går for å betale 999 ekstra for å få SB-600. Er det noen som har noen konstruktive ord å si om disse blitzene?

Edit: Prisen er justert til 999.

Endret av Dolce_vita
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg snakket med Nikon Norge. De vil ha en fax som skal inneholde:

1. Personopplysninger

2. Adresse (de aksepterer ikke postboks)

3. Serienr. på kamerahuset

4. Valg av blitz. Velger du SB-600 fremfor SB-400 får du en faktura på kroner 900 sammen med blitzen.

Jeg velger å gå i butikken slik at de kan ordne dette for meg der.

Gi gjerne tilbakemeldinger på blitzene.

Lenke til kommentar

The agreement with Nikon is that the shop is doing all administration for you. The "dealer" sends a fax with everything to Nikon after you chose if you want the SB-400 for free or the SB-600 for 999,-. Everything will then be send directly from Nikon to you.

So hand the workload back to your dealer ;-)

Stephan

Lenke til kommentar

Eneste som skurrer i dette tilfellet, er at butikken ikke gjorde dette uoppfordret. Dette skal butikken ha gjort samtidig med kjøpet, men om du ikke er blitt spurt om du vil ha SB400 eller SB600, så har de enten tatt det som en selvfølge at du vil ha SB400, eller rett og slett glemt det.

Ta kontakt med butikken, så ordner de det sikkert :)

Lenke til kommentar
Eneste som skurrer i dette tilfellet, er at butikken ikke gjorde dette uoppfordret. Dette skal butikken ha gjort samtidig med kjøpet, men om du ikke er blitt spurt om du vil ha SB400 eller SB600, så har de enten tatt det som en selvfølge at du vil ha SB400, eller rett og slett glemt det.

Ta kontakt med butikken, så ordner de det sikkert :)

8295407[/snapback]

Kjøpte mitt D80 med 18-70 linse i Japan foto butikken i Moss i går, der fikk jeg iværtfall tilbud om gratis blits. Jeg gikk for SB400.

Har tatt 200 bilder siden i går, å er kjempefornøyd.

8990 er en bra pris for D80 slik jeg ser det, kjempe bilder...

Lenke til kommentar

8990,- for en d80 er knall. og det som er enda mer knall er d at nikon ikke støtter japanphotos blodpressing av prisene på d80, så butikken bare TAPER på d:!: så, bare kjøp så mange dere vil hos japanphoto dere, og kos dere med et knallkamera. btw, ville kjøpt sb600, 400 er nesten bare som den innebyggde. 1000 kr for en sånnen blitz er ekstremt bra

Lenke til kommentar

Kampanjen ser ut til å vare t.o.m. 30. april

se: http://www.mpx.no/default.aspx?phg=179&list=hovedGr&txt=

Begrenset hvor mye tester den finnes på nettet av de to blitsene, men på amazon.com står det mange ganske gode brukertester.

SB-400: http://www.amazon.com/gp/product/customer-...76318815&sr=1-1

SB-600: http://www.amazon.com/gp/product/customer-...76318815&sr=1-2

Ellers lurer jeg på hva andre tenker om prisutviklingen på D80-kitet med 18-70mm. Hadde egentlig tenkt å vente med å kjøpe til sommeren, for å se om prisen kunne komme ned imot 8000 (kit). Er dette realistisk?

Gleder meg iallfall.

Lenke til kommentar
Ellers lurer jeg på hva andre tenker om prisutviklingen på D80-kitet med 18-70mm. Hadde egentlig tenkt å vente med å kjøpe til sommeren, for å se om prisen kunne komme ned imot 8000 (kit). Er dette realistisk?

Gleder meg iallfall.

Du har mye å glede deg til :thumbup:

Da det stadig dukker opp arvtagere kan vi jo ikke se bort i fra at prisen du nevner er realistisk.

Etter hva jeg har erfart er SB-400 en avtagbar "normalblits" som heller ikke støtter D80s blitskomponering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...