coldasice Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) lol eg hakke klue kor eg skal plasere denne men eg gjør det her vell eg er litt nysjerig på korleis dei derre forum.asd.com feks fungere.. asså korleis klarer dem og lage forum. << før sida?>> ka går det ut på? Endret 1. april 2007 av coldasice Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Dette ville nok vært rett plass å poste den på. Uansett. Det de gjør er at de laster opp et forum (finnes mange forskjellige) på web serveren sin, så lager de et sub-domene som er siktet mot forumets orginale URL. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Bare et tips! Ikke skriv på dialekt, skriv helst på bokmål. Da kan alle forstå det lettere. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Vet ikke om du er klar over dette, men bergensk er ikke et offisiellt skriftspråk i Norge. Skriv på nymål eller boknorsk, slik at noen forstår deg. Lenke til kommentar
coldasice Skrevet 2. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Dette ville nok vært rett plass å poste den på. Uansett. Det de gjør er at de laster opp et forum (finnes mange forskjellige) på web serveren sin, så lager de et sub-domene som er siktet mot forumets orginale URL. 8285878[/snapback] TAKK! Vet ikke om du er klar over dette, men bergensk er ikke et offisiellt skriftspråk i Norge. Skriv på nymål eller boknorsk, slik at noen forstår deg. 8286835[/snapback] hahah eg skriver sån som det passer meg og vist det er bergensk O.o Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Nei, du skriver _IKKE_ sånn det passer deg, skriv nynorsk eller bokmål! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 lol, han må da få skrive som han vil^^ Det er riktig at noen ikke gidder å høre på deg når du skriver dialekt, men sånne folk er gjerne ikke vert å smakke til:P Hvis du skal gjøre noe så skriv er istedet for e for på oslosk så er det å skrive mindre bokstaver en nedvendig veldig fjortiss^^ ps. var Arekey sitt inlegg ironisk psps. huff, sorri hvis tråden blir stengt fordi jeg gikk for mye OT Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Å ikke klare å skrive noenlunde korrekt bokmål eller nynorsk kvalifiserer til trygd. Når du skriver slik du snakker, må du regne med at folk tar deg for å være dum. Lenke til kommentar
coldasice Skrevet 2. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Å ikke klare å skrive noenlunde korrekt bokmål eller nynorsk kvalifiserer til trygd. Når du skriver slik du snakker, må du regne med at folk tar deg for å være dum. 8292233[/snapback] rofl lolz 1337 n00b? ahah vell det betyr ikkje? ikke? at eg er dum fordi eg ikkje? ikke? orker og skrive sån som eg jor på skulen kansje? vell du er vell sikkert ein av dei nubsa så trur han er verdens kuleste for han klarer og skrive riktig Endret 2. april 2007 av coldasice Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Å ikke klare å skrive noenlunde korrekt bokmål eller nynorsk kvalifiserer til trygd. Når du skriver slik du snakker, må du regne med at folk tar deg for å være dum. 8292233[/snapback] rofl lolz 1337 n00b? ahah vell du er kansje smart for da slipper du og skrive så mye vist ikkje? ikke? er ein av dei nubsa så trur han er verdens kuleste for han klarer og skrive riktig 8292293[/snapback] Nei, jeg er én av dem som får gode karakterer i norsk og som kommer til å bli sjef over sjefen til sjefen til sjefen i rengjøringsfirmaet du kommer til å jobbe fordi du strøk i norsk. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Trådstarter: Forumets regler sier at du skal skive på Bokmål eller Nynorsk, ikke bergensk. Jeg er selv bergensk men klarer å skrive skikkelig. Noe mer svar gidder jeg ikke å gi, da du verken klarer å poste i riktig kategori, og ikke klarer å skrive. Endret 2. april 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Jeg er og bergenser, men jeg klarer allikevel å skrive bokmål, slik at folk kan forstå hva faen jeg skriver. Jeg gidder ikke svare før det dukker opp i riktig katefori, med riktig skriftspråk. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Jeg er fra oslo, men hvis jeg hadde vert bergenser hadde jeg gitt langt faen og snakket slik som var naturlig for meg.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Jeg hadde også snakket slik det var naturlig for meg, men jeg hadde skrevet slik at folk kan forstå meg... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jæ hadde åsså snakka sån som var naturli for mæj, men jæ hadde skrivi sån at fålk kan fårstå mæj... Endret 2. april 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 hahah eg skriver sån som det passer meg og vist det er bergensk O.o 8291198[/snapback] Gjør for all del det, men du vil bli skuffet hvis du samtidig forventer å bli tatt seriøst. Lenke til kommentar
coldasice Skrevet 2. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 ZZZZzzzz... jah ha.. ;( dette va leit ;( Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 ZZZZzzzz... jah ha.. ;( dette va leit ;( 8293619[/snapback] Føler med deg, bergensk er nydelig. Men det høres ut som fransk for resten av landet, ergo de må anstrenge hodet bitte litt og da starter sutringa Så ikke ta det personlig. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 For å ta et superduperkonkret scenario: __________________ Brev 1: Hei Det har i det siste vært en del nedetid på våre systemer, noe som har ført til at ikke alle har fått den hastigheten de har betalt for. Nedetiden skyldes omlegging til nytt system, som vi regner med at er på plass rett over påske. Brev 2: Skjer'a? Nettet loker litt asså, mn ska sjekke det opp og prøve å få're fiksa til etter påsken. Tru're skylles det nye systemet vårt ... jeje. _________________________ Hvilket av disse virket mest seriøst? (Ser på infokanalen til leverandøren min, hvis noen lurer på hvor jeg fikk emnet fra.) Lenke til kommentar
coldasice Skrevet 2. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 For å ta et superduperkonkret scenario: __________________ Brev 1: Hei Det har i det siste vært en del nedetid på våre systemer, noe som har ført til at ikke alle har fått den hastigheten de har betalt for. Nedetiden skyldes omlegging til nytt system, som vi regner med at er på plass rett over påske. Brev 2: Skjer'a? Nettet loker litt asså, mn ska sjekke det opp og prøve å få're fiksa til etter påsken. Tru're skylles det nye systemet vårt ... jeje. _________________________ Hvilket av disse virket mest seriøst? (Ser på infokanalen til leverandøren min, hvis noen lurer på hvor jeg fikk emnet fra.) 8295323[/snapback] begge? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Hva er det med folk , hvorfor bruker dere så mye tid her når dere ikke liker språket hans. Noen har til og med skrive problemer og jeg rekner med at dei ikke akkurat føler seg velkommne når dei møter slike "GENIER" første gang de er her. Nei SKAM dere. Og gjør dere det for å få et mer ryddig forum , så er det jo "ryddeguttene" som forsøpler mest med denne klaging vil nå jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg