Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Forum. Hvordan fungerer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

Dette ville nok vært rett plass å poste den på.

Uansett. Det de gjør er at de laster opp et forum (finnes mange forskjellige) på web serveren sin, så lager de et sub-domene som er siktet mot forumets orginale URL.

Lenke til kommentar
Dette ville nok vært rett plass å poste den på.

Uansett. Det de gjør er at de laster opp et forum (finnes mange forskjellige) på web serveren sin, så lager de et sub-domene som er siktet mot forumets orginale URL.

8285878[/snapback]

TAKK!

Vet ikke om du er klar over dette, men bergensk er ikke et offisiellt skriftspråk i Norge. Skriv på nymål eller boknorsk, slik at noen forstår deg.

8286835[/snapback]

hahah ;) eg skriver sån som det passer meg og vist det er bergensk O.o

Lenke til kommentar

lol, han må da få skrive som han vil^^

Det er riktig at noen ikke gidder å høre på deg når du skriver dialekt, men sånne folk er gjerne ikke vert å smakke til:P

Hvis du skal gjøre noe så skriv er istedet for e for på oslosk så er det å skrive mindre bokstaver en nedvendig veldig fjortiss^^

ps. var Arekey sitt inlegg ironisk :hmm:

psps. huff, sorri hvis tråden blir stengt fordi jeg gikk for mye OT :(

Lenke til kommentar
Å ikke klare å skrive noenlunde korrekt bokmål eller nynorsk kvalifiserer til trygd. Når du skriver slik du snakker, må du regne med at folk tar deg for å være dum.

8292233[/snapback]

rofl lolz 1337 n00b?

ahah vell det betyr ikkje? ikke? at eg er dum fordi eg ikkje? ikke? orker og skrive sån som eg jor på skulen kansje? vell du er vell sikkert ein av dei nubsa så trur han er verdens kuleste for han klarer og skrive riktig ;)

Endret av coldasice
Lenke til kommentar
Å ikke klare å skrive noenlunde korrekt bokmål eller nynorsk kvalifiserer til trygd. Når du skriver slik du snakker, må du regne med at folk tar deg for å være dum.

8292233[/snapback]

rofl lolz 1337 n00b?

ahah vell du er kansje smart for da slipper du og skrive så mye vist ikkje? ikke? er ein av dei nubsa så trur han er verdens kuleste for han klarer og skrive riktig ;)

8292293[/snapback]

Nei, jeg er én av dem som får gode karakterer i norsk og som kommer til å bli sjef over sjefen til sjefen til sjefen i rengjøringsfirmaet du kommer til å jobbe fordi du strøk i norsk.

Lenke til kommentar

Jeg hadde også snakket slik det var naturlig for meg, men jeg hadde skrevet slik at folk kan forstå meg...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
jæ hadde åsså snakka sån som var naturli for mæj, men jæ hadde skrivi sån at fålk kan fårstå mæj...
Endret av L4r5
Lenke til kommentar

For å ta et superduperkonkret scenario:

Brev 1:

Hei

Det har i det siste vært en del nedetid på våre systemer, noe som har ført til at ikke alle har fått den hastigheten de har betalt for. Nedetiden skyldes omlegging til nytt system, som vi regner med at er på plass rett over påske.

Brev 2:

Skjer'a?

Nettet loker litt asså, mn ska sjekke det opp og prøve å få're fiksa til etter påsken. Tru're skylles det nye systemet vårt ... jeje.

Hvilket av disse virket mest seriøst?

(Ser på infokanalen til leverandøren min, hvis noen lurer på hvor jeg fikk emnet fra.) :p

Lenke til kommentar
For å ta et superduperkonkret scenario:

Brev 1:

Hei

Det har i det siste vært en del nedetid på våre systemer, noe som har ført til at ikke alle har fått den hastigheten de har betalt for. Nedetiden skyldes omlegging til nytt system, som vi regner med at er på plass rett over påske.

Brev 2:

Skjer'a?

Nettet loker litt asså, mn ska sjekke det opp og prøve å få're fiksa til etter påsken. Tru're skylles det nye systemet vårt ... jeje.

Hvilket av disse virket mest seriøst?

(Ser på infokanalen til leverandøren min, hvis noen lurer på hvor jeg fikk emnet fra.) :p

8295323[/snapback]

begge?

Lenke til kommentar

Hva er det med folk , hvorfor bruker dere så mye tid her når dere ikke liker språket hans.

Noen har til og med skrive problemer og jeg rekner med at dei ikke akkurat føler seg velkommne når dei møter slike "GENIER" første gang de er her.

Nei SKAM dere.

Og gjør dere det for å få et mer ryddig forum , så er det jo "ryddeguttene" som forsøpler mest med denne klaging vil nå jeg si.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...