Knebel Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg ser inne på diverse tråder at folk er skuffet over Motorstorm. I stedet for å spamme alle disse trådene, har jeg opprettet en egen tråd. Det som undrer meg er at ingen klarer å komme med noe konkret over hva de er så skuffet over. Det typiske svaret er mangel på diverse features. Jeg kan ikke se at det er en legitim grunn for å forkaste et spill. Spillet er nå en gang levert slik, og om man tok seg en søkerunde bl.a. her på forumet ville man finne det at dette var kjent før release. Jeg personlig er kanonfornøyd med Motorstorm, og jeg må innrømme at jeg rett og slett stiller meg uforstående til misnøyen. Tenk litt på hvordan det fremstår. Det er nok ikke det som er hensikten, men slik jeg leser det fremstår misnøye uten konkretisering mer som dissing eller FUD. Er Motorstorm så elendig som enkelte skal ha det til? Eller er det det mest actionfylte rallyspillet to date? Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Jeg gleder meg mere til Forza 2, GT 5 og CM: Dirt Motorstorm er morsomt, men jeg synes det blir litt kjedelig i lengden. Banene er brune og variasjonen er ikke så store. Online er morsomt når du endelig får funnet en server og får spilt. Lobbyen suger ballesvette. Det er ikke noe "ready" knapp eller noe som helst. Kun host som kan bestemme når spillet skal starte og det er ikke noe info i det heletatt hva som skjer i lobbyen Endret 31. mars 2007 av ohlala Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg gleder meg mere til Forza 2, GT 5 og CM: DirtMotorstorm er morsomt, men jeg synes det blir litt kjedelig i lengden. Banene er brune og variasjonen er ikke så store. Online er morsomt når du endelig får funnet en server og får spilt. Lobbyen suger ballesvette. Det er ikke noe "ready" knapp eller noe som helst. Kun host som kan bestemme når spillet skal starte og det er ikke noe info i det heletatt hva som skjer i lobbyen 8279941[/snapback] Altså, du er skuffet over at banene er brune og liten variasjon samt at lobbyen suger ballesvette fordi at det ikke er en ready knapp? Dersom du ser på spillerne som er inne i lobbyen vil du oppdage at det er status på hva som foregår. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Tror nok bare at du må leve med at folk er forskjellige. Er nok av folk som er misfornøyd med GeOW uten at jeg skjønner et kvekk hvorfor. Spiller det egentlig noen rolle hva andre tenker om et spill så lenge man selv er fornøyd? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Liker Motorstorm helt fint jeg. Det underholder akkurat så mye som jeg forventer og enda mer. Men det er kanskje ikke et spill jeg sitter og spiller alene time etter time. Uansett, jeg er fornøyd jeg, og online trekker spillet mye opp. Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg gleder meg mere til Forza 2, GT 5 og CM: DirtMotorstorm er morsomt, men jeg synes det blir litt kjedelig i lengden. Banene er brune og variasjonen er ikke så store. Online er morsomt når du endelig får funnet en server og får spilt. Lobbyen suger ballesvette. Det er ikke noe "ready" knapp eller noe som helst. Kun host som kan bestemme når spillet skal starte og det er ikke noe info i det heletatt hva som skjer i lobbyen 8279941[/snapback] Altså, du er skuffet over at banene er brune og liten variasjon samt at lobbyen suger ballesvette fordi at det ikke er en ready knapp? Dersom du ser på spillerne som er inne i lobbyen vil du oppdage at det er status på hva som foregår. 8279967[/snapback] Du laget en tråd og jeg svarte på den. Ikke alle som har dine meninger Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Tror nok bare at du må leve med at folk er forskjellige. Er nok av folk som er misfornøyd med GeOW uten at jeg skjønner et kvekk hvorfor. Spiller det egentlig noen rolle hva andre tenker om et spill så lenge man selv er fornøyd? 8279981[/snapback] Jeg er ikke på noe korstog for å overbevise folk om at de skal like rallyspill. Enten liker man det eller ikke. Jeg synes bare at det er en del usaklig kritikk ute og går her. Det er det jeg ønsker å sette på spissen. Jeg er tilbøyelig til å tro at en del av denne kritikken kommer fra folk som ikke en gang har gitt det en kjangs.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Største ankepunktet til MS er online delen. Til dømes når joinar ein match, og så quittar hosten -- så er det ein utruleg bra feature som gjer at sjølve spelet ikkje går ned, men at neste mann i lista tar over gamet. Problemet er at vedkommande ikkje får noko som helst indikasjon på akkurat dette. Dette skjedde igår -- eg satt å irriterte meg å venta på at "hosten" skulle starte gamet, eg såg at fleire og fleire gjekk ut ifra serveren. Då hadde EG fått ansvaret, og plutseleg var det berre eg, ein anna kar, og deg Fhj igjen. Du hugsar kansje? Elles, eit bra nok spel. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 snip Du laget en tråd og jeg svarte på den. Ikke alle som har dine meninger 8279995[/snapback] Ikke sånn og forstå. Jeg ber om andre sine meninger her og oppfordrer til diskusjon rundt dette. Det er vel fremdeles et diskusjonsforum, er det ikke? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Største ankepunktet til MS er online delen.Til dømes når joinar ein match, og så quittar hosten -- så er det ein utruleg bra feature som gjer at sjølve spelet ikkje går ned, men at neste mann i lista tar over gamet. Problemet er at vedkommande ikkje får noko som helst indikasjon på akkurat dette. Dette skjedde igår -- eg satt å irriterte meg å venta på at "hosten" skulle starte gamet, eg såg at fleire og fleire gjekk ut ifra serveren. Då hadde EG fått ansvaret, og plutseleg var det berre eg, ein anna kar, og deg Fhj igjen. Du hugsar kansje? Elles, eit bra nok spel. 8280009[/snapback] Det er nok noe uferdig på online delen.. Det er jeg enig i. Det går tregt før man kommer i gang, og det er visst en del som har falt fra midt i løp, selv om det ikke har hendt meg. Men når det fungerer er det kanongøy.. Selv om jeg alltid havner sist.. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Jeg er ikke på noe korstog for å overbevise folk om at de skal like rallyspill. Enten liker man det eller ikke. Jeg synes bare at det er en del usaklig kritikk ute og går her. Det er det jeg ønsker å sette på spissen. Jeg er tilbøyelig til å tro at en del av denne kritikken kommer fra folk som ikke en gang har gitt det en kjangs.. 8280000[/snapback] Det har du sikkert rett i. Å sverte andre konsoller enn den man har selv virker å glede enkelte stort av en eller annen grunn. Har ikke prøvd spillet selv, men det ser jo morsomt ut:-) Endret 31. mars 2007 av BioNor Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg liker ikke at det blir for vanskelig for fort. Å at banene ikke er så veldig givende. Men er glad jeg fikk det med når jeg kjøpte PS3 hos siba Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg liker ikke at det blir for vanskelig for fort. Å at banene ikke er så veldig givende. Men er glad jeg fikk det med når jeg kjøpte PS3 hos siba 8280052[/snapback] Det er sant, det er en forferdelig vanskelighetsgrad på det. Jeg sliter allerede på Raingod Mesa - på første "kortet". Men det gjør vel kanskje at singleplayer delen varer lenger? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det er nok noe uferdig på online delen.. Det er jeg enig i. Det går tregt før man kommer i gang, og det er visst en del som har falt fra midt i løp, selv om det ikke har hendt meg. Men når det fungerer er det kanongøy.. Selv om jeg alltid havner sist.. 8280033[/snapback] Stemmer, når me køyrer, er det utruleg morosamt. Hadde berre SONY gitt med headset, kunne me jo prata og kost oss samstundes og. Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Det er nok noe uferdig på online delen.. Det er jeg enig i. Det går tregt før man kommer i gang, og det er visst en del som har falt fra midt i løp, selv om det ikke har hendt meg. Men når det fungerer er det kanongøy.. Selv om jeg alltid havner sist.. 8280033[/snapback] Stemmer, når me køyrer, er det utruleg morosamt. Hadde berre SONY gitt med headset, kunne me jo prata og kost oss samstundes og. 8280073[/snapback] Spille online med konsoll uten headset er ikke særlig gøy når du er vant til Xbox Live. Har ikke hørt noen prate i Motorstorm, men spillet støtter voice i lobbyen og ingame? Endret 31. mars 2007 av ohlala Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det er nok noe uferdig på online delen.. Det er jeg enig i. Det går tregt før man kommer i gang, og det er visst en del som har falt fra midt i løp, selv om det ikke har hendt meg. Men når det fungerer er det kanongøy.. Selv om jeg alltid havner sist.. 8280033[/snapback] Stemmer, når me køyrer, er det utruleg morosamt. Hadde berre SONY gitt med headset, kunne me jo prata og kost oss samstundes og. 8280073[/snapback] Spille online med konsoll uten headset er ikke særlig gøy når du er vant til Xbox Live. Har ikke hørt noen prate i Motorstorm, men spillet støtter voice i lobbyen og ingame? 8280084[/snapback] ja det gjør det. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Spille online med konsoll uten headset er ikke særlig gøy når du er vant til Xbox Live. Har ikke hørt noen prate i Motorstorm, men spillet støtter voice i lobbyen og ingame? 8280084[/snapback] Spillet støtter voice ja.. * Take the Race Online: Intense head-to-head off-road racing. Challenge the competition over voice chat. Kilde Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Spiller det egentlig noen rolle hva andre tenker om et spill så lenge man selv er fornøyd? 8279981[/snapback] Som om jeg skulle sagt det selv! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Motorstorm er moro det...utviklerene har snart klare flere baner og nye features som time trials og Eliminator... men lobbyen kunne vore bedre..hvorfor kan ein ikkje vært spectator og sett på løpet viss du droppet innpå en server der ett løp var underveis..det hadde gjort seg mens du venta på att dei skulle blitt ferdige.. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg ble skuffet. Førsteinntrykket var "Oi, dette minner litt om FlatOut, bare kjedeligere", og dessverre er det et inntrykk jeg fortsatt sitter med. Synes rett og slett ikke at det er like tilfredsstillende kjørefysikk i Motorstorm. Bilene virker litt for vinglete og uforutsigbare, føler heller ikke at kontrollerne sitter helt. Jeg sier ikke at det er dårlig, men jeg synes ikke det er skrekkelig mye å skrive hjem om heller. 5/10 eller 6/10 på min terning tenker jeg. Har mer tro på FlatOut Ultimate Carnage, som kommer til Xbox 360 og PS3 i juni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå