Gå til innhold

Xbox360 Pakketilbud på Elkjøp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meget bra tilbud, ja! :)

Tro om de skal kvitte seg med litt premium fra lagret sitt...

Pga Elite kanskje?  :hmm:

8280020[/snapback]

Premium skal jo ikke forsvinne, så det tror jeg nok ikke. Hadde det vært en billig Core-bundle kunne jeg vært enig:-)

Lenke til kommentar

Ganske morsomt hvis man sammenligner mot PS3 pakken der.

Playstation 3 60GB pakketilbud med 3 spill, 1 Blu-Ray film, Blu-Ray fjernkontroll og 1 stk ekstra håndkontroll! Dette tilbudet gjelder kun på internett! Levering fra 10. April

7 995

:cry:

Altså 4600 kr mer enn 360 pakken.

Lenke til kommentar

Jeg fant faktisk X360 pakken ved en tilfeldighet ved å følge link til PS3 pakken i en annen tråd. Skjebnens ironi.

Skjønner ikke hvorfor de må slenge med et eller flere drittspill i disse PS3 pakkene sine dog, hvorfor ikke sette sammen en killer pakke til bra pris isteden? F eks PS3 med Resistance og Motorstorm + en bra film?

Lars

Lenke til kommentar
Det vil den gas, men prisen blir jo ganske høg da. Var det snakk om 1500-1800,-?

Fill me in.

8283060[/snapback]

Såpass ja.

8283210[/snapback]

$179 tilsvarer snaut 1500 kroner med samme valutaomregning som for resten av 360-utstyret. Det vil da følge med kabel og SW for overføring av data fra den gamle disken.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor de må slenge med et eller flere drittspill i disse PS3 pakkene sine dog, hvorfor ikke sette sammen en killer pakke til bra pris isteden? F eks PS3  med Resistance og Motorstorm + en bra film?

8282791[/snapback]

Fordi de håper at du skal kjøpe gode spill + filmer i tillegg.

Lenke til kommentar

Det blir bare for dumt, drive butikk basert på prinsippet at kundene dine er dumme.

Løsningen er jo ikke ta inn crappy spill og filmer men heller mer av noe som folk er interessert i. Slik prisbildet er nå så er det vel få som kjøper PS3 pakker på impuls, folk er jo ikke så dumme at de ikke vurderer hva som er med i pakken opp mot prisen.

For meg blir regnestykket slik:

Talladega Nights, 0kr

Gundam, 0kr

COD3, 400kr

Resistance, 600kr

Kontroller, 600kr

Det gir en for PS3 på... 6395,-

Ikke akkurat noe røverkjøp.

Elkjøps PS3 pakke :thumbdown:

Elkjøps X360 pakke :thumbup:

Lars

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i din måte å regne på, Lars, men man ser jo ofte (f.eks. her på forumet), at folk regner helt annerledes. Det er ikke uvanlig å se at folk kalkulerer med -600,- på hvert spill i pakka, uansett. Det blir jo akkurat som med Blu-ray-spilleren, utrolig mange som mener PS3 er billig fordi den følger med, men realiteten er jo at man bare kan tenke slik om man uansett vil ha en slik BR-spiller.

Men, butikkene tjener ikke noe på å ta inn flere av de gode spillene istedet. De "heteste" spillene kjøper folk nesten uansett, men svært få kjøper mer enn ett av hvert. Det er jo da selvsagt fortjeneste i å få solgt de beste og de litt mindre populære.

Lenke til kommentar

Det blir bare for dumt, drive butikk basert på prinsippet at kundene dine er dumme.

Løsningen er jo ikke ta inn crappy spill og filmer men heller mer av noe som folk er interessert i. Slik prisbildet er nå så er det vel få som kjøper PS3 pakker på impuls, folk er jo ikke så dumme at de ikke vurderer hva som er med i pakken opp mot prisen.

For meg blir regnestykket slik:

Talladega Nights, 0kr

Gundam, 0kr

COD3, 400kr

Resistance, 600kr

Kontroller, 600kr

Det gir en for PS3 på... 6395,-

Ikke akkurat noe røverkjøp.

Elkjøps PS3 pakke :thumbdown:

Elkjøps X360 pakke :thumbup:

Lars

8284170[/snapback]

Skjønner ikke helt din måte å regne på. Man får jo ingen spill gratis rundt omkring på butikker så hvorfor setter du 0 kr her ? Rundt 550-600pr spill blir jo sluttprisen en helt annen..

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt din måte å regne på. Man får jo ingen spill gratis rundt omkring på butikker så hvorfor setter du 0 kr her ? Rundt 550-600pr spill blir jo sluttprisen en helt annen..

Det er veldig enkelt, et ubrukelig spill er verdt 0 kr for meg, og en skikkelig drittfilm likeså.

Dette PS3 "Pakketilbudet" er jo ikke noe tilbud, det er Elkjøps lanseringspris + endel spill til vanlig pris + en hundrelapp. Så Elkjøp... :thumbdown:

...og en til :thumbdown:

Lars

Lenke til kommentar
Men, butikkene tjener ikke noe på å ta inn flere av de gode spillene istedet. De "heteste" spillene kjøper folk nesten uansett, men svært få kjøper mer enn ett av hvert. Det er jo da selvsagt fortjeneste i å få solgt de beste og de litt mindre populære.

Butikkene tjener jo ikke noe på at folk snur i døra når de ser håpløse pakker heller, så jeg tror de skyter seg selv i foten her. Jo flere som kjøper en PS3 nå, jo flere blir det å selge fremtidige gode spill til.

For min egen del, et god pakketilbud ved lansering kunne tippet meg over fra ventemodus til kjøpemodus og det er vel flere som tenker slik.

Lars

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...