Mr.FOXHOUND Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Patchen er nå i godkjenningsfasen, og skal fikse en god del glitches (forhåpentligvis weapon slide, samt nedtoning av hosten sine fordeler). I tillegg kommer en ny gametype, Annex. Det sies ikke mye om denne, men mer info kommer neste uke. Link Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Alt nytt er godt nytt siest det. Betaler gjerne noen kroner for denne eg om den gir spillet enda meir liv. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Den er gratis Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det skal Epic ha, de holder i hvertfall ord. Husker Gears kom ut og man begynnte å stille spørsmål til Cliffy om hvordan DLC-politikken deres skulle være. Epic is a giving company. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Annex. Hmmm. Hva kan det være for noe slags gametype? Kanskje noe ala onslaught på Perfect Dark Zero? Eller territories fra Halo 2 kanskje... Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Fett! Akkurat det jeg håpet de skulle gjøre Gleder meg nuh! Synd at den ikke kom idag, rett før påske :/ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Oh, spennende! Veldig spennende. Annex, eh? Kan bli bra det. "Some folks who got to play it a few weeks ago said they think it is our best multiplayer gametype yet" Jada... Han kunne ikke akkurat vært ærlig å sagt: Some folks who got to play it a few weeks ago said they think it's SHIT!" Sikkert noen som mente det også.. Anyways, blir nok uansett ikke skuffa. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Patchen er nå i godkjenningsfasen, og skal fikse en god del glitches (forhåpentligvis weapon slide, samt nedtoning av hosten sine fordeler). I tillegg kommer en ny gametype, Annex. Det sies ikke mye om denne, men mer info kommer neste uke. Link 8277381[/snapback] Hva er weapon slide? Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Du trykker på to knapper samtiding når du springer forbi våpenet, så glir du over det, mens våpenet ditt skiftes. Må inrømme at jeg bruker det ganske mye når jeg spiller på kødde server sammen med mange Teamkilling amerikanere Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Blir moro dette ja. Såvidt jeg har fått med meg er Annex en slags territorie spill Alle oppdateringer til gears of War skal være gratis har Epic sagt! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Regner med det blir noe slags territoriumgreier ja. Eller kanskje en form for tikken, hvor det først er én mot alle, og at han etterhvert får med seg de han dreper på sitt eget lag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Eller kanskje en form for tikken, hvor det først er én mot alle, og at han etterhvert får med seg de han dreper på sitt eget lag. Det hadde vært sinnsykt moro ^^ Sistemann som blir "tatt" er vinneren? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Eller kanskje en form for tikken, hvor det først er én mot alle, og at han etterhvert får med seg de han dreper på sitt eget lag. Nei, det hadde ikke funket i det hele tatt. Folk på Live hadde jo stått og campet i alle evigheter hvis det hadde vært den gametypen. Endret 31. mars 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Det er en lignende modus i PDZ, og det var den eneste modusen som gjorde spillet verdt å spille i mine øyne i hvertfall. Camping må man regne med, men gi "angriperen" noen snacksy våpen og litt mer skuddsikker, så går det fint an å rettferdiggjøre det Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Det er en lignende modus i PDZ, og det var den eneste modusen som gjorde spillet verdt å spille i mine øyne i hvertfall. Camping må man regne med, men gi "angriperen" noen snacksy våpen og litt mer skuddsikker, så går det fint an å rettferdiggjøre det 8283027[/snapback] Du tenker på Infection? Det var den verste gametypen i min mening, litt på grunn av campingen. Bra konsept, sånn ellers sett, men jeg likte det bare ikke veldig godt. EDIT: Den var ikke dårlig, mener jeg, men det var den minst artige. Endret 31. mars 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 når kommer denne oppdatering til gears of war?? er det satt en dato? Lenke til kommentar
BillyBadass Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 http://youtube.com/watch?v=GwPNahcGbno Annex gameplay Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 http://youtube.com/watch?v=GwPNahcGbno Annex gameplay 8340567[/snapback] ....glede seg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bare jeg som ikke liker de tre rundingene til venstre? GeoW var så digg uten masse drit som forstyrret på skjermen... men det måtte jo komme =( Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det er jo bare hvor mange poeng hver side har og hvor du skal gå å dominere. Ikke så vanskelig eller ødeleggende akkurat. Jeg savner CTF !! (!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå