Gå til innhold

Diskuter GTA IV-traileren her


Anbefalte innlegg

Siden den andre tråden er full av folk som lurer på hvor da skal laste ned og spam med folk som nevner hvor fort det går tenkte jeg å lage en egen tråd der man diskuterer hva man ser på trailer'n.

 

Om det skuffer osv.

 

Jeg må si at jeg ikke likte den særlig. Grafikken var herlig, men helt forventet. Skulle gjerne sett litt mer av gameplayet osv.

 

Hva syns folket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hellige hane, jeg er i ekstase! :D

 

GTA III og Liberty City ligger nærme mitt hjerte, så det blir helt supermegafantastisk å komme tilbake dit på en neste-generasjons konsoll. Nå trenger jeg bare en Xbox 360, så er jeg klar!

 

Å, hvor det blir herlig å kjøre ned de travle, taxifylte og reklamesprengte gater i storbyens mørke...

Endret av andir
Lenke til kommentar

Ser og ut som om fysikken er relativt bra; når den blå sportsbilen aksellererer og kjører ned den lille bakken, så ser bevegelsene til resten av bilen ut til å oppføre seg ganske så "realistisk". Samme med den grå/grønne, når den kjører over den metallplaten i bakken. Tror det blir bra, dette her :)

Lenke til kommentar

Var alle bygningene fra New York eller var det bygninger også fra andre kjente byer? Er en artig plakat med reklame for den lokale våpensjappa der. Noen som er gode på scrrencapture som kan legge ut et bilde av den? mener det er en stor X over den.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Var alle bygningene fra New York eller var det bygninger også fra andre kjente byer? Er en artig plakat med reklame for den lokale våpensjappa der. Noen som er gode på scrrencapture som kan legge ut et bilde av den? mener det er en stor X over den.

8271100[/snapback]

 

En filmplakat hvor det står "Deadly Weapon X"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...