Gjest Slettet+3124 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Får denne meldinga når jeg klikker på "flere innlegg" på framsiden til HW: Not Found The requested URL /index.php was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Klikker man på en av trådene som ligger ute på framsiden, kommer man innpå forumet. Edit: typo Edit: Simen1 endret emnetittelen litt. Ellers så er det altså snakk om de to linkene under feltet "Siste fra forum", rett under linkene til trådene. Altså knappene "Flere innlegg" og "Søk i forum". Endret 29. mars 2007 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det samme gjelder søk-knappen samme sted. Jeg flytter forresten tråden over til tekniske tilbakemeldinger og endrer emnefeltet litt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Beklager den Skal være rettet nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Et annet problem jeg har observert siden denne tråden ble opprettet, er at visningene av alle forumtråder virker til å være helt låst. Denne tråden står f.eks med fremdeles 10 visninger. Forum bug? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Et annet problem jeg har observert siden denne tråden ble opprettet, er at visningene av alle forumtråder virker til å være helt låst. Denne tråden står f.eks med fremdeles 10 visninger. Forum bug? 8270168[/snapback] Det skyles forsinket oppdatering av sidevisninger og ikke så mye mer Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg