Tomk1 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) The file C:\boot.ini could not be opened. Ja, noen som veit hva jeg kan gjøre? Problemet har eg fått under instalering av Oblivion & Cool'n'Quiet, begge virker ikke etter instaliasjon (skrivleif siste der!?). Jeg såg på DENNE linken. Og jeg finner ikke Boot.ini oss meg.. (bilde er tatt en guide) ... Kan det ha noe med at jeg har G og H Lokal disk og ikke C? ;P Ikke veit eg Endret 29. mars 2007 av Tomk1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Prøv bootcfg /rebuild. http://support.microsoft.com/kb/330184 Lenke til kommentar
Tomk1 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 3. When you receive the "Press any key to boot from CD" message, press a key to start your computer from the Windows XP CD-ROM. 4. When you receive the "Welcome to Setup" message, press R to start the Recovery Console. Hva/Hvor/ er 'Press any key to boot from CD' eller når skal eg presse det... står jo ingenplasser... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Du starter PC med CD'en inne. BIOS bootrekkefølge må naturligvis stilles inn med CD før harddisk. Når BIOS finner din Windows CD og starter fra den skal du se den meldingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå