Gå til innhold

Hvilken nettleser bruker du mest? (2007)

Simen1

Hvilken nettleser bruker du mest? (2007)  

395 stemmer

1. 1. Hvilken nettleser bruker du mest? (2007)

• Internet Explorer
      35
    • Mozilla Firefox
      194
    • Opera
      154
    • Konqueror
      3
    • Safari
      7
    • Annet
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har vist samme avstemning dukket opp på forsiden av Hardware.

Resultatet fra fjordårets undersøkelse finner dere forresten her:

IE: ca 8%

Firefox: ca 53%

Opera: ca 37%.

andre: ca 2%

Hvis vi skal sammenligne resultatet i dag (etter bare usle 29 stemmer) med fjordåret så har IE holdt sin markedsandel, mens ca halvparten av Opera-brukerne har gått over til Firefox. Merk, at dette er med veldig få stemmer så resultatet er på ingen måte klart ennå.

Lenke til kommentar
IE er tydeligvis ganske upopulær her på forumet :)firefox og opera er jo noen hakk bedre enn IE på en del punkter, så hvorfor bruke IE.

8276417[/snapback]

.. "noen hakk bedre enn IE?"

laugh_explode.gif

8277272[/snapback]

Ok, en million hakk da. ;)

(Jeg trodde underdrivelsen hans var tydelig nok. Ikke så mye å le av at han bare skrev "noen".)

Lenke til kommentar

No bruker eg stort sett bare OSX, noko som utelukker IE. Normalt bruker eg Opera, men Safari blir og brukt med jamne mellomrom. Har og Firefox instalert og bruker det litt no og då. Dei gongane eg bruker Windows brukar eg stort sett Opera, men har ikkje noko i mot å bruke IE. Eg er eigentleg ikkje så nøye med kva for ein nettlesar eg brukar, det blir stort sett ein vanesak. For min del vil eg ikkje seie at den eine nettlesaren er så mykje betre enn den andre. Alle har sine styrker og svakheiter.

Lenke til kommentar

Yes, la oss starte opp 'Opera vs Firefox' skittkastingen igjen, alle de andre diskusjonene om dette emne har jo alltid holdt seg på et saklig og konstruktivt nivå.

Jeg bruker kun Opera.

Endret av miCro
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...