chrisnew Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har problemer med den jævla cd-rom`en! Når jeg putter i en cd og venter på at installasjonsprogrammet skal starte, virker det som at cd`en blir kvernet i stykker. Når jeg skal innstallere WOW,kommer denne feilmeldingen: "The installer cannot start up. The drive at C:\ may be out of space." Når jeg skal innstallere FM, kommer den aldri inn på setup`en. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 det at C:/ is out of space betyr så mye som at disken din er full:) enkelt å greit. det kan da også medføre at dvd/cder ikke fyrer opp fordi den finner ut at du ikke har mer plass på C:/ Lenke til kommentar
chrisnew Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 det at C:/ is out of space betyr så mye som at disken din er full:) enkelt å greit. det kan da også medføre at dvd/cder ikke fyrer opp fordi den finner ut at du ikke har mer plass på C:/ 8256394[/snapback] Disken er ikke i nærheten av å være full...har brukt cirka 10% av total diskplass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå