Deadringer Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Hei! Jeg lurer egentlig enkelt og greit om det er noen andre enn meg, og quack(det var deg ikke sant?), her på forumet. Til dere som ikke har hørt noe; Eternal Tears of Sorrow @ Myspace. Nyeste EToS skiva er da "Before the Bleeding Sun", et musikalsk mesterverk i mine øyne. Litt sånn lett fakta for de som ikke kan noe om bandet: Eternal Tears of Sorrow is a melodic death metal band, that incorporates symphonic metal music in their songs. They formed in Pudasjärvi in Northern Ostrobothnia, Finland. Also, Eternal Tears of Sorrow have sometimes being considered a Gothic metal band due to some gothic metal influences on their albums. Eternal Tears of Sorrow was a death metal/doom metal band on their demos and on their first release Sinner's Serenade. Eternal Tears of Sorrow [Moderator edit: Kommentar om annen bruker fjernet.] Endret 2. april 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Eternal Tears of Sorrow er et fantastisk band. Jeg liker de veldig melodiøse låtene, og vokalisten har en fantastisk stemme. Det er ikke typisk hard metal, men det er en form for metal man kan drømme seg bort i. Fantastiske saker! Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hørte nettopp igjennom siste skiva nå og må si at jeg er positivt overrasket. Jeg hadde aldri hørt på dem, jeg har alltid tenkt at de var et emo-band. (Ja, pga navnet ). Men dette var bra. Enig med deg Nyhus, siste låta var hard, men samtidig myk! Good shit! Petoah Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Enig. Selv om musikken er hard, er den på en måte litt myk også. 8258801[/snapback] Oh Emm Gee.... Skal sjekke det ut... ---- Uff.. Ved første høring virka detta som en dårlig blanding av Dragonforce og Ensiferum.. Endret 1. april 2007 av Torpern Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Da har moderator slettet en persondiskusjon mellom to av trådens deltagere. Bruke rappoprteringsknappen og ikke tråden om dere ønsker regler håndhevet. Noen poster fra en aktiv spammer forsvant også. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå