Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ubeskyttet sex, bekymret.


Gjest Bekymretgutt

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymretgutt

Ok, det har seg slik at jeg og dama mi, som begge er 15, hadde ubeskyttet sex igår. Hun begynte på p-piller(loette) 4 dager etter hun fikk mensen, og da har såvidt jeg forstått at man skal vente i 7 dager. Men, vi ventet bare i 5 dager. Dette var rett etter hun hadde hatt mensen, så sannsynligheten for at hun hadde eggløsning er ikke stor, men jeg bare får ikke bekymringene ut av hodet. Burde vi kjøpe angrepille? Eller er dette totalt ubegrunnet angst fra en 15åring som ikke vil bli pappa enda?

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3. Mange hundre tusen på å oppdra en unge, og da som 15-åring.

8243591[/snapback]

 

 

Tja, hovedproblemet med å få barn i en alder av 15 er vel strengt tatt ikke pengene. Staten kommer med ganske bra støtte.

 

Men det at man plutselig har blitt voksen er vel det største problemet. Det blir vanskelig å få oppleve ungdomslivet, vanskelig å få seg utdannelse osv osv.:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...
Tok hun pillen samme dag som hun fikk mensen så er hun sikker fra dag en. Vist ikke så må man vente 7 dager. Spørr henne. Er dere usikker så kjøp angrepille.

8243686[/snapback]

 

Kommer vel ann på p-pillene, min er ikke sikre før etter 14 dager etter første pille. Selv om man begynner dagen man få mens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...