Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 På torsdag i forrige uke begynte flere lys i bilen min å lyse opp relativt svakt. Så vidt jeg husker var det batterilyset, håndbrekklyset og et til. Jeg ignorerte dette, ettersom jeg ikke skjønte helt hvordan jeg skulle tolke dem. På lørdag sluttet cd-spilleren å fungere og jeg parkerte bilen. Da jeg startet den 10 minutter etterpå, hoppet fartsmålere opp og ned, mens ingen av de andre målerne funket. Etter et par hundre meter døde bilen. Jeg er ikke veldig bilteknisk, men mistenker at det er batteriet som har takket for seg. Jeg ble tipset om at det kunne være dynamoen eller noe annet som gjorde at batteriet ikke fikk strøm, eller at det ikke hadde noe med batteriet å gjøre. Jeg håper dere kan hjelpe meg i å komme til bunns i saken. Bilen det gjelder er en '93 Volvo 240 GL som har fått relativ hard medfart fra undertegnede. Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg hadde nok sjekket jordings kablene først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå