NilsiT Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg er med i et band og vi lurer veldig mye på hva vi skal kalle oss! Noen forslag? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Søk, og du vil finne hundrevis av slike tråder. Der finner du nok mange gode forslag, selv 95% er useriøse. Slik er bare dette forumet dessverre... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hvordan musikk er det dere spiller? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 rock...ikke noe hard\heavy rock! sånn U2 lignende! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Søk, og du vil finne hundrevis av slike tråder. Der finner du nok mange gode forslag, selv 95% er useriøse. Slik er bare dette forumet dessverre... 8236526[/snapback] visste ikke at det fantes mange slike tråder, men det skyldes vel bare at jeg ikke har holdt så mye til på dette forumet!(musikk) men jeg håper på noen seriøse svar! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Søk, og du vil finne hundrevis av slike tråder. Der finner du nok mange gode forslag, selv 95% er useriøse. Slik er bare dette forumet dessverre... 8236526[/snapback] visste ikke at det fantes mange slike tråder, men det skyldes vel bare at jeg ikke har holdt så mye til på dette forumet!(musikk) men jeg håper på noen seriøse svar! 8236610[/snapback] Er vel en sjangs for at jeg overdrev ja, men du finner nok ca. 20 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Med litt enkel søking fikk jeg fram bl.a. disse trådene: Forslag til bandnavn noen? Trenger forslag til band navn Noen som har forslag til et bra bandnavn? Navn til vårt band Ide til navn til band? Hvilke av disse bandnavnene bør bandet midt ha? Tips til Band-navn!? Jeg anbefaler trådstarter å kikke innom de trådene. Denne tråden stenges, ettersom temaet har vært oppe mange ganger før og jeg ikke ser noen grunn til at det skal opprettes et uendelig antall tråder av samme type. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg