Jooakim Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Visste ikke helt hvilken kategori denne skulle plasseres i, men men. Jeg og en kompis skal kanskje sykle fra Bergen til Molde. Så lurer jeg på hvor lang tid dette vil ta, hvis vi sykler hver dag. Og hvordan er forholdene for sykling der? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Er jo bare å gå inn på Gulesider å finne strekningen. Regner du med en gjennomsnittsfart på feks 15 km/t bruker du formelen strekning/fart=tid. Du får da 450/15=30. Altså 30 timer. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Jeg håper for all del at dere har skikkelige sykler som ikke er av typen offroad med dempegaffler osv. 15 km/t er litt lavt, men omtrent den hastigheten man må satse på om man ikke sykkler regelmessig. (Trener.) Dere må legge ruten utenfor lange tunneler. Endret 4. april 2007 av Tiamin Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Takker for svar. Vet noen om hvordan det er med opp- og nedoverbakker? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Takker for svar. Vet noen om hvordan det er med opp- og nedoverbakker? 8308521[/snapback] Du begynner 1 moh og du ender opp 1 moh - begge byer er kystbyer. Sjekk om dere skal over noen fjell. Det er ihvertfall ikke mer opp enn ned eller omvendt. Kan jeg spørre hvilke sykler dere har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå