Goranlol Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Velkommen til en tråd for der jeg har samlet informasjon rundt Nintendo DS Nintendo DS wiki: DS wiki Nintendo DS lite wiki: DS lite wiki Tekniske spesifikasjoner * CPU: 67 MHz ARM94E-S og 33 MHz ARM7TDMI coprosessor * Vekt: omtrent 218 gram * Størrelse: 133 mm × 73,9 mm × 21,5 mm * Skjerm: To seperate 3" TFT LCD skjermer, hvorav den nederste er en touchskjerm * Oppløsning: Hver skjerm har en oppløsning på 256 × 192 * Kommunikasjon: Wi-Fi * Strømforsyning: Oppladbart Lithium-Ion batteri (Hentet fra Den norske DS Lite Wikien: LITE wiki) DS lite review: Nintendo DS kan kjøre homewbrews, spille filmer og musikk. Men da trenger man DENNE og eit micro SD minnekort. Det finnest selvfølgelig andre backups også. Gigantisk Guide til HomBrew og Backup: Homebrew & Backup guide MSN for DS: Beup 0.3d Fixed Media player for DS: Moonshell Noen skins til Moonshell: Moonshell Skins PDA program for DS: DSOrganize NES emulator for DS: NES emu SNES emulator for DS: SNES emu Denne posten kommer til å bli oppdatert ofte! Så begynn å snakk om DS! Endret emnetittel ~Moderator Endret 23. juni 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Eg kan anbefale alle å registrere seg på http://www.ds-scene.net/. Veldig bra side for homebrews og annet. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Noen som vet om en plass der de selger DS lite til en billig pris i Bergen? Endret 25. mars 2007 av Crossed Lenke til kommentar
Andreaz69 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei, noen som vet om norske DS spill? Eller er alt på Engelsk? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 "Den stooooore" ? HAHA XD Super kul tråd da, 1 har skrivd her på 3 månd ! Ja DS er jo kult da Har DS jeg vøttu, eller søstra mi på 4 da! XD Sykt kult med Nintendo DS XD Teit bare, Der Nintendo folk må prøve litt Playstation Lite Hint.. PSP, PS3 osv Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Digger DS Liten min, liten svart, lekker maskin Digger å spille Pokemon på den Lenke til kommentar
Prectorex Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Kan man bruker micro SD minnekort på Nintendo DS? Problem løst!: Man kan faktisk kjøpe en omformer som passer i samme inngang som man stapper inn spillene. med denne kan man spille backups, musikk og mye mer! Endret 21. juni 2007 av Prectorex Lenke til kommentar
geriljajoe Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Nintendo DS kan kjøre homewbrews, spille filmer og musikk. Men da trenger man DENNE og eit micro SD minnekort. Det finnest selvfølgelig andre backups også. Hvis du hadde orket å lese hva trådstarter skrev hadde du nok fått med deg infoen om SD minnekort. Lenke til kommentar
Prectorex Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Nintendo DS kan kjøre homewbrews, spille filmer og musikk. Men da trenger man DENNE og eit micro SD minnekort. Det finnest selvfølgelig andre backups også. Hvis du hadde orket å lese hva trådstarter skrev hadde du nok fått med deg infoen om SD minnekort. 8921145[/snapback] Sorry! My bad Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Dette forumet ønsker ikke store samletråder som inneholder masse små ting da det blir uoversiktelig for alle som ikke er aktive i tråden. Da trådstarter allikevel har samlet masse info har jeg gitt meg selv tilatelse til å endre emnefelt til noe som ikke blir "den store". Så lenge trådstarter oppdaterer innlegget sitt med info slik det er blitt gjort til nå, vil tråden få stå, men innlegg skal kun omhandle spørsmål direkte rundt det som står i førsteinnlegget. Ønsker man svar på andre ting, så opprettes egne tråder . EDIT: Link lagt til i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0#entry7666280 Endret 23. juni 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Finnes det SEGA Megadrive emulator til DS også? Ingen av linkene om NES/SNES emualtorer virker... Endret 23. juni 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
wollywella Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Noen som vet om en plass der de selger DS lite til en billig pris i Bergen? 8234212[/snapback] Ikke det at jeg er så kjent i Bergen eller noe - kun vært der 4-5 ganger - men har du prøvd på spiderman? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Spaceworld selger DS Lite til 999kr. Lenke til kommentar
PI Asthma Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Spaceworld selger DS Lite til 999kr. 8932732[/snapback] Elkjøp og Lefdal også (Eller var det 995? ) Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Var ikke mye DS til under tusenlappen på hverken Elkjøp eller Lefdal når jeg var der for å si det sånn Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Da burde du vifta med spaceworldannonsen, så hadde de matcha prisen. Det gjør vi ihvertfall på elkjøpen der jeg jobber. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Den kampanjen med DS til 999,- varte vel bare fra 13.6 til 18.6 for Spaceworld sin del(eller så langt lageret rakk) såvidt jeg husker. Skal dra ned på Spaceworld i mårra og sjekke though. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Den kampanjen med DS til 999,- varte vel bare fra 13.6 til 18.6 for Spaceworld sin del(eller så langt lageret rakk) såvidt jeg husker. Skal dra ned på Spaceworld i mårra og sjekke though. 8941620[/snapback] Jeg kjøpte meg en DS Lite hos SpaceWorld i går. :/¨ Så har jo de fleste SW-butikkene ikke noe tilfelles, bortsett fra navnet. Hvis du ser slike tilbud, så gjelder de i hverfall hos SW Megastore. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Var og plukka med meg en DS Lite hos Spaceworld i dag, så nå er alt fryd og gammen Lenke til kommentar
wollywella Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvis man har noen playstation2/xbox/gamecube spill - så kan du jo også prøve å bytte inn de mot en billigere ds hos EB Games. Jeg kjøpte min i bytte mot 5 ps2 spill og 300kr rett etter jul - men etter hva jeg har forstått har prisen gått opp nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå