Tøffli Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Som vanlig kommer en tråd hvor vi spilleglade nordmenn kan planlegge noen matcher, denne gangen for spillet GRAW2. Regner med at GRAW2 kommer til å bli rimelig stort, i likhet med GoW. GRAW2 har også Clan støtte, som gjør livet lettere for mange. Håper denne tråden kan ligger på denne delen av forumet, i allefall for en god stund. Da GoW tråden har dabbet massivt av etter at den ble flyttet til Clandiskusjoner Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Kan starte med å si at jeg er helt klar for noen runder senere i dag. håper dere som har skaffet GRAW2 er intressert i å joine Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Tråden flyttes til riktig forum. Litt usikker om det vil tra brukere, men riktig, skal være riktig.. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Og der drepte du denne tråden og Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Pokker... blir nok dårlig med oppmøte her nå ja. vel vel, er det noen som er med på litt GRAW2 mission mode i dag? Hadde vært morsomt å fått med et par norske på dette Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Pokker... blir nok dårlig med oppmøte her nå ja. De ble vel lei av spammet i den andre tråden.... Er ikke så farlig med oss brukere av tråden.. Good go! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg er gjerne med å spiller, alt for lite nordmenn online som jeg har truffet på. Nick: Weedaim Alder: 27år For tiden går det i Graw2 og Table Tennis. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Beklager archongamer, kom meg ikke med i dag pga besøk. Men jeg regner med å være klar til dyst senere i dag Flere som joiner littt COOP? Lenke til kommentar
Frohike Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 jeg kan sikkert bli med en eller annen kveld.. bare invite meg hvis jeg er online... gamertag eredor (forsåvidt 23 år hvis det har no å si for de som er usikker på å legge meg til =p) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Prøver du å ta opp kampen mot Gears-tråden, Toaster? Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Prøver du å ta opp kampen mot Gears-tråden, Toaster? 8253747[/snapback] Vel, jeg spiller selv en del GoW så det ville vel vært å skyte seg selv i foten. Men jeg prøver å få med noen på GRAW2 toget også Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Noen som er med på litt coop-campaign i kveld? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Tråden flyttes til riktig forum. Litt usikker om det vil tra brukere, men riktig, skal være riktig.. Hvorfor fortsetter dere å drepe denne type tråder? Men det sagt må jeg si at jeg ikek har GRAW2 enda, men har stoore planer om det, så mark my name! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Prøver du å ta opp kampen mot Gears-tråden, Toaster? 8253747[/snapback] Vel, jeg spiller selv en del GoW så det ville vel vært å skyte seg selv i foten. Men jeg prøver å få med noen på GRAW2 toget også 8256913[/snapback] Jeg er med hvis du ser meg online Tøffli. Lenge siden jeg har fått spilt med Teamet nå Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) I'm in =D Aleck E is the gamertag. Add me! Er som regel med på det meste. Team Territory, Elimination, Coop ++ Sign me up for some hot fuzz Endret 9. april 2007 av Aleck Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Noen som er med på en liten session Torsdag og Søndag kveld? Coop, Team or whatevs. Jeg hoster med 12mbit =D Burde holde Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Trenger GRAW 2 spillere på vennelista mi nå, hvem av dere spiller jevnlig på norsk host med norske spillere? Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Finner aldri norske spillere bortsett fra et par på vennelista som jeg spiller med noen ganger. Håpløst å spille med utenlandske folk også. Blir kasta ut hele tia. Feel free to ad me. "Aleck E". Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Add Bamsemumsen, folkens, så spilles vi i kveld! Privat server, gjester er lov, co-op campaign. Jeg fikk spillet idag, og er veldig keen på spilling. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg og en norsk dude skal spille co-op snart, noen som vil joine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå