Gå til innhold

Thermaltake toughpower 850 watt. Et bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var den på plass, har ikke fått testet den så mye enda. Men kan si at den er meget stille og er veldig fornøyd med kablene som fulgte med. Hadde store problemer med Hiper`en jeg hadde før ikke klarte ikke alt utsyret jeg hadde, så snart jeg satte opp en 4 harddisk så gikk den ned, dette problemet er borte nå.

850W.bmp

Lenke til kommentar

Ja den er veldig stabil på spenningene så langt, jeg gikk for et lite overkill her så jeg er klar til next Gen Gpu`er. Den burde holde en stund.

Her er en test av den.

The Thermaltake Toughpower 850w just could not do a thing wrong, as it worked flawlessly throughout the testing phase. This makes the Toughpower 850w an ideal product for those building gaming systems with the fastest available components. It has proven to be more than capable of supporting an SLI GeForce 8800 GTX system with more than enough juice (this PSU is actually NVIDIA SLI and ATI CrossFire certified). The power supply also worked flawlessly in an AMD Athlon64 5200+ system, coupled with the same SLI GeForce 8800 GTX configuration.

http://www.legionhardware.com/document.php?id=627&p=0

Endret av Robin B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...