Larsemão Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) I januar kjøpte jeg med ASUS F3T bærbar pc. Men har 2 problemer: 1.Den har fungert greit en god stund, men plutselig, uten at jeg endret noen innstillinger, sluttet lyden på høyttalerne å funke.. Headset funker helt greit, men ikke høyttalerne. Der man plugger inn headsettet, lyser det rødt hvis det ikke er plugget inni. 2. Hos min far har jeg trådløs internett. Og for drøyt en uke siden, skulle jeg koble meg til der, men det fungerte ikke. Jeg finner ingen å koble til, og det står på pcen at det trådløse er deaktivert elns. Pappa kommer inn på nettet med engang, slik jeg gjorde før. Men nå kommer jeg ikke inn lenger. Har også prøvd å komme inn på trådløs nett hos en venn, men det funka heller ikke. Har på begge disse problemene, prøvd alt på innstillinger, men jeg har ikke klart å finne ut hvordan jeg fikser det. Noen som kan hjelpe meg? Takk på forhånd Endret 22. mars 2007 av RuptioN Lenke til kommentar
mesha Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 1. Først av alt så kan du gå innpå Enhetsbehandling og sjekke om alle driverne dine er instalert. Hvis alt er instalert, så gå på kontrol panel og på lyd. Se der om alle instillinger stemmer. 2. Sjekk på selve pcen din om det trådløse er deaktivert. Det pleier som oftest å ligge en knapp på pcen. Sjekk også i Windows instillingene. Men deg jeg helst anbefaler deg å gjøre er egentlig å ta System Gjenoppretting. Gå på Start-->Tilbehør-->Systemverktøy-->Systemgjenoppretting. Velg den datoen før pcen din fikk problemer. Når du systemgjenoppretter så tar OS'et å setter tilbake til de gamle instillinge når pcen din funke 100%. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå