viuldriftking Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Noen som har fått ps3 i posten enda? edit: Dumt spørsmål!! Da sitter dem vel ikke her får jeg håpe Endret 23. mars 2007 av Nordoelum Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Min er også på vei. Den ble registrert hos posten 7.40 21/3 noe som gav meg et lite håp om at jeg skulle få den i dag 22/3, men jeg ringte posten og de sa at den kom på fredag (23/3) så jeg må nok vente som alle andre. Det kan hende at andre får den i dag da min pakke må hele veien til Brann land Endret 22. mars 2007 av mbiof Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Min ble sendt igår 23.57 faktisk.. sært tidspunkt og sende den på må en få si... Håper posten flytter på pakker på morran slik at jeg kan plukke den opp like før det stenger idag, men så ønsker jeg meg også en opptimist jolle. Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tror rett og slett at posten holder PS3 igjen til 23. Vet at de har gjort dette før selvom de kunne ha levert ut til kunden tidligere. - Goj Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tror rett og slett at posten holder PS3 igjen til 23. Vet at de har gjort dette før selvom de kunne ha levert ut til kunden tidligere. - Goj 8209079[/snapback] Posten gir vel beng i akkurat det. De bør jo ha nok med å holde styr på å få pakker fram i tide skulle en tro... Ville blitt litt bekymra hvis dette stemte... Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er da ikke posten sitt ansvar å forsikre seg om at release datoene holdes. Uansett så vet de vel ikke innholdet i pakken, ettersom Komplett osv osv pakker de inn igjen. Lenke til kommentar
gakkgakk_-_ Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Noen som har fått ps3 i posten enda? edit: Dumt spørsmål!! Da sitter dem vel ikke her får jeg håpe 8208024[/snapback] nei, har ikke fått den ennå, ble vidresendt fra oslo kl 1905 i går, men den har nå ennå en lang ferd mot nord sjekker sporingslink siden til posten.no ca hvert 10 minutt.. d skulle vært gps sender på pakken:) Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg sier ikke at posten holder igjen pakken for moroskyld. Det jeg skal fram til er at posten kan holde igjen pakker. Der jeg jobber så har vi selv hatt avtaler hvor vi har hatt det slik at de holdt igjen pakker hos posten til spesifik dato. Venter selv på en PS3 så hadde seff ikke sagt nei om jeg kunne henta den idag - Goj Lenke til kommentar
picpac Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ringte og sjekket med elkjøp netopp, min var ikke sendt en gang ennå Den ble ikke sendt før i kveld, som ekspress pakke. Håper for all del jeg har den i morgen. Og folk som skulle handle i butikken i morgen, hadde rigget opp telt allerede Da tror jeg heller jeg hadde bestilt på forhånd... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 picpac: Jeg stod selv og ventet på Wii utenfor elkjøp. Og den følelsen når man blir tatt inn i varmen og får beskjed om at man får en konsoll er uerstattelig! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Med Ekspress er den framme mellom 07.00 og 09.00 og blir levert på dør Lenke til kommentar
picpac Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 picpac: Jeg stod selv og ventet på Wii utenfor elkjøp. Og den følelsen når man blir tatt inn i varmen og får beskjed om at man får en konsoll er uerstattelig! 8209870[/snapback] Jeg kom en halv time før de åpnet når x360 kom, of fikk den, men liker nå bedre å få den rett hjem jeg da Lenke til kommentar
picpac Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Med Ekspress er den framme mellom 07.00 og 09.00 og blir levert på dør 8209898[/snapback] Æsj, da er jeg på jobb Hadde vært digg og slippe innom posten også. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Nå nærmer det seg. Den ble sendt fra oslo i går, og nå ble den nettopp registrert på omlastingsterminalen i Bergen. (Jeg bor altså i Bergen btw). Med litt flaks er den på postkontoret før stengetid i ettermiddag, og jeg kan printe ut hentelappen og plukke den med meg. I verste fall står jeg utenfor postkontoret ved åpningstid i morgen tidlig. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Nå nærmer det seg. Den ble sendt fra oslo i går, og nå ble den nettopp registrert på omlastingsterminalen i Bergen. (Jeg bor altså i Bergen btw). Med litt flaks er den på postkontoret før stengetid i ettermiddag, og jeg kan printe ut hentelappen og plukke den med meg. I verste fall står jeg utenfor postkontoret ved åpningstid i morgen tidlig. 8210041[/snapback] Hvor kan du printe ut hentelappen?? Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 på nettet, altså sporingsummeret, så får du sånn knapp "skriv ut hentelapp" eller no Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) http://www.posten.no/posten/PagesKM/KMSpor...?Language=Norsk Når pakken ankommer postkontoret, dukker det opp en "skriv ut pakkelapp" nederst til høyre Endret 22. mars 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Er det noen som har fått sporingsnummeret av elkjøp? Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 ikke jeg, tar det ikke så tungt. var jo ikke registrert på siden når jeg bestilte. tar livet med ro og håper/tror jeg får den i morgen som jeg ble lovt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå