kaken Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Hei, For ikke så altfor lenge siden kjøpte jeg en xbox 360 med oblivion. Det første som slo meg var at filmen i starten HAKKET. Riktig, FILMEN i starten - HAKKET. Nå opplever jeg ufattelig lange loadinger som er overdrevent lange iforhold til PC-versjonen. Jeg har "clearet cache", eller man kaller det, flere ganger, og det hjelper lite. ' Selvom kanskje HZ på tven min forklarer hakkingen i starten, så er likevel den UBEGRIPELIGE lange loading et under. Endret 21. mars 2007 av kaken Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Loadingen tar synsikt lang tid av og til ja. Huske jeg skulle inn i et hus engang i Anvil og da loada det i nesten 1 minutt. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det var da ikke måte på til frustrasjon... Har du et spørsmål rundt denne posten? Jepp, loadetiden på Oblivion er lang, og noe som mange har klagd på. Jepp, filmen "hakker" i starten, og noe man ikke får gjort noe med. Spillet har helt klart sine feil og mangler, men jeg tror ikke du får mye igjen for å hate konsollen. Spillet er utviklet av noen helt andre en de som står bak 360'n. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei,For ikke så altfor lenge siden kjøpte jeg en xbox 360 med oblivion. Det første som slo meg var at filmen i starten HAKKET. Riktig, FILMEN i starten - HAKKET. Nå opplever jeg ufattelig lange loadinger som er overdrevent lange iforhold til PC-versjonen. Jeg har "clearet cache", eller hva faen i helvete man kaller det, flere ganger, og det hjelper lite. ' Selvom kanskje HZ på tven min forklarer hakkingen i starten, så er likevel den UBEGRIPELIGE lange loading et jævla under. 8201659[/snapback] Jeg hater deg for at det trådløse nettet på skola er grusomt dårlig. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Oblivion til Xbox360 er ufattelig dårlig optimalisert. Hat heller Bethesda. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Men uansett hvem du hater så skal vel ikke introen i begynnelsen hakke ? Høres mer ut som en dårlig disk eller noe slik. Hakker iallfall ikke hos meg i introen, selv om loade tidene kan ofte bli ganske lenge. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) hehe, hardt å være 14 år idag Hugsar når eg var på den alderen. Då gjekk me enten på skulen i denne tida, ellers så var me ute å leikte bom-50. Ah, the memories. Endret 21. mars 2007 av dark by design Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) sett din TV til 60HZ, den takler det garantert så lenge den ikke er 15 år gammel? Fleste introer hakker med 50hz Endret 21. mars 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Så tittel på denne posten burde da vært. "jeg hater Oblivion!" Og ikke det du har nå. Det er ikke uendelige loadingscreens på ALLE 360 spill. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Enig med Bromlexl, og mange andre her, det er dumt å skylde på konsollen når det er spillet som har skylden. Det ble nok rushet litt på slutten for å få det ut. Lenke til kommentar
Julebrus Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Oblivion må spilles på 60 Hz ellers hakker det fælt mye. Står forøvrig i manualen på side 3 ellerno. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det står både på front og bak coveret mitt 60 Hz only! Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Husker da jeg testa Call of Duty 2 for første gang på 360'en. Der hakka det også litt i introfilmen. Da ble jeg litt skuffa og tenkte at "dette burde jo 360'en takle?" Men senere, så testa jeg det på PC, og tror du ikke det hakka på nøyaktig samme sted? Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Huff nei så kjedelig. Intro filmen er hakkete hos enkelte her. Nei dette er surt asså Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 det kan jo være ripete dvd, cd (eller hva nå 360 bruker) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Blir vel litt feil å skylde på 360en her ja, som mange har påpeket. Siden jeg ikke har lest om noen som har plagdes med GoW, går jeg ut fra at det er spillet som har skylden Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Bear^ God of War er ikke på xbox 360 så er ikke rart at du ikke har hørt noe om det GeoW derimot, det er det heller ingen som har klagd på som jeg har sett. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Bear^ God of War er ikke på xbox 360 så er ikke rart at du ikke har hørt noe om det GeoW derimot, det er det heller ingen som har klagd på som jeg har sett. 8202440[/snapback] Før kunne vi bruke GoW om Gears of War, nå er det forbehold God of War, når skifta vi over til GeoW i forkortelse for Gears of War? Jeg klarer ikke følge med forkortelsene lengere Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Trådens innhold og tittel er justert en smule som følge av dette. Hjelp trådstarter med problemet hans nå. Lenke til kommentar
kaken Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Når jeg skrev denne posten var det ikke fordi jeg var frustret over oblivon. Men at oblivion var en av de mange spillene der jeg får betydelig dårligere opplevelse pga. hardware. Såvidt jeg husker het topicen "Jeg hater min xbox360", og ja, det gjør jeg. Hvorfor? Min første opplevelse var å se to spill som jeg har ventet på i over 4 år bli fryktelig dårligere enn det jeg ventet. JA, jeg vet det er spillutviklernes skyld og ikke konsollen, men grunnen til at jeg ikke liker konsollen er fordi den tilbyr for få bra spill (hvertfall innenfor min interesse, for å unngå at hjernedøde rasshøl misforstår dette så siterer jeg meg selv igjen "Jeg hater min xbox360".) Jeg skulle kanskje utdypet litt mer hvorfor jeg hater xbox og ikke oblivion. Når jeg på gang etter gang har opplevd problemer som at harddisk-minne slettes og at maskinen plutslig krasjer, så ble oblivion-delen kronen på verket. Når jeg først postet regnet jeg med at problemet lå i at xboxen min var defekt, og ikke at spillet bare hadde en ufattelig lang loadingtime. Og derfor står det "JEEEEEG hater min xbox360". Jeg er overrasket over hvor ignorante og idiotiske noen oppfører seg, ikke bare er det gang på gang som folk som ikke ser poenget mitt. Et eksempel: "Huff nei så kjedelig. Intro filmen er hakkete hos enkelte her. Nei dette er surt asså" Personen skjønte ikke at jeg skrev setningen for å innlede dere til min post på hvorfor jeg hater konsollen min, og ikke som et svært viktig punkt for min spillopplevelse. Oblivion er kanskje et jævlig dårlig portet spill, men selvom jeg aldri hadde spilt xbox360-versjonen ville jeg fortsatt mislikt konsollen. (Les posten igjen om du fortsatt tror det er pga. bugs/treigheter i spillene) Dark by design: Ikke bare er navnet ditt like dårlig og uoppfinnsomt som den uorginale og slappe kommentaren din. Men du klarte ikke å svare på posten på en normal måte, vi er på samme alder tydligvis - leke sammen? Endret 21. mars 2007 av kaken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg