theDurkan Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Har lagt inn Reason 3.0 på maskinen min nå, i påvente av et keyboard. Men det tar en liten studn før jeg får det, så det jeg lurer på er, kan man bruke et vanlig usb-tastatur til å spille i Reason 3.0? Prøvde å søke på google, men ble ikke så mye klokere av det. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Du kan prøve Bome. Jeg brukte dette før jeg fikk tak i et program for virtuell MIDI-kontroller laget spesielt for Reason, men husker ikke hva det heter og finner det ikke med google. PS. Det er større sannsynlighet at folk i musikkinstrument-forumet kan bidra i denne tråden, da det er hobbymusikere som bruke slikt. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg er enig i at forumet for musikkskaping er mer passende for tråden så den er flyttet dit. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Fant denne her med litt kjapp googling. Har ikke prøvd det selv men håper det er til hjelp alikevel. Ideen med virtuelt keyboard var ikke så dum den. Tror jeg må prøve jeg og CLICKY! Edit: Glemte linken :!: Endret 26. mars 2007 av Øssa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå