Gå til innhold

Bonus1: Få bonus på alt du kjøper..!


Anbefalte innlegg

Gi deg selv litt bonus

 

Velkommen til Bonus1 – en smartere løsning for deg som foretrekker å handle på nettet. Bonus1 gir deg muligheten til å få bonus hos en rekke nettbutikker og tjenester via internett. Din oppsparte bonus kan du veksle inn i gavekort fra en rekke forskjellige nettbutikker!

 

Bonus1 hjemmeside

Bonus1 - Informasjon

Bonus1 - Utvalgte butikker

 

Bonus1 gir deg bonus når du kjøper i de utvalgte butikkene og 1000p tilsvarer 100kr. Du får ikke penger tilbake men gavekort du kan bruke på andre varer.

 

Virker som at dette er "too good to be real". Er dette med bonusordninger egentlig lovlig?

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liknende bonuskort or cashback-lsøninger har da vært prøvd av de store aktørene uten suksess i Norge tidligere. Jf. Trumph og Domino, eller hva de nå het? Denne inkarnasjonen ser ut som et heller blekt forsøk på å følge i fotsporene til Quidco som visstnok går ganske bra i Storbritannia for tiden.

Lenke til kommentar
Trumf lever da vel i beste velgående enda?
Hmm, ja, jeg ser nå at de lever. Skjønt i beste velgående? Kan ikke huske sist jeg hørte om opplegget. Ambisjonene var vel 'noe' større for fem-seks år siden enn det som er igjen. Skjønt, hvis man uansett har en av NorgesGruppens butikker som sin vanlige dagligvarehandel så kan man vel få ut et par hundrelapper i året.
Lenke til kommentar

Den NGT bonusen der, den er vel bare for de som signererer nye abbo? =O

 

edit: Svar på mitt spørsmål, ja.

 

Registrerte meg, du kan bare få ut bonus på gavekort fra komplett, bokkilden, itunes eller et "universalt presentkort"

Endret av Kannath
Lenke til kommentar
Computercity har vel også et lignene system.

8167248[/snapback]

På ComputerCity/Siba kan du få et bonuskort hvor du får 2% av kjøpssummen i bonus, 50% av en forsikringssum, og kan ta ut opptil 10% av en vares sum i rabatt.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

 

Bonus1 gir deg bonus når du kjøper i de utvalgte butikkene og 100p tilsvarer 100kr. Du får ikke penger tilbake men gavekort du kan bruke på andre varer.

 

Virker som at dette er "too good to be real". Er dette med bonusordninger egentlig lovlig?

 

1000 bonuspoeng tilsvarer 100 NOK. Dvs. 10 bonuspoeng per 1,- krone. Merk at bonuspoeng ikke kan veksles inn i penger, kun i gavekort.

Lenke til kommentar
Bonus1 gir deg bonus når du kjøper i de utvalgte butikkene og 100p tilsvarer 100kr. Du får ikke penger tilbake men gavekort du kan bruke på andre varer.

1000 bonuspoeng tilsvarer 100 NOK. Dvs. 10 bonuspoeng per 1,- krone. Merk at bonuspoeng ikke kan veksles inn i penger, kun i gavekort.

8179965[/snapback]

Ja, ser ut som at jeg glemte en null der. Rettet. Det at det kun kan veksles inn i gavekort har jo jeg allerede skrevet og du quoted :ermm:
Lenke til kommentar

Liker ikke de systema som kommer med gavekort som belønning. Blei "kuppa" til 365.direkte i fjor sommer, et "perfekt" kort etter min smak, ingen årlig kostnad for og ha kortet i lommeboka, koster ingenting og bruke så lenge man nuller ut saldoen (betaler inn for varene som er handla) for de siste 6 ukers handel før 1. i neste måned.

Bonusen er "cashback" som er 1% for "alt" en handler, untatt elektro- og møbler der er det 3.65% (har vel holdt seg på 1% for webshopper på PC-deler), men "cashback'en blir trukket fra saldoen 15. i hver måned, reduserer gjelda :thumbup: .

Her er hjemmesida til 365 direkte.

Lenke til kommentar
Virker som at dette er "too good to be real". Er dette med bonusordninger egentlig lovlig?

 

Bonus/lojalitetsordninger er helt lovlig. "Too good to be real" er det nok heller ikke, det er folka bak Mac1.no, Linux1.no, i1.no osv. som har laget dette. Seriøse folk med andre ord.

 

Jeg har fått godskrevet bonus på to Norwegian billetter og et kjøp hos Apple Store. Har ikke nok til å ta ut bonus enda, men jeg skal rapportere tilbake når jeg har det. Jeg sendte også en mail til dem og spurte om de ville utvide "sortimentet" på gavekort og ja det skulle vist komme flere produkter utover gavekort.

 

For å sitere META-tagen i HTMLen deres :thumbup:

Din oppsparte bonus kan du veksle inn i gavekort, iPods, fete gadgets og mye annet!
Lenke til kommentar

Vekslet inn mine bonuspoeng i et iTunes gavekort nå - fikk gavekortet per e-post 7 timer etter jeg vekslet inn.

 

Ser ut til å fungere flott så langt, så da er det bare å spare opp nye bonuspoeng :) Kjøpte forøvrig en MacBook Pro hos Apple Store, minne og en ekstern skjerm hos MPX. Ble ganske mange tusen så fikk en god del bonuspoeng.

Endret av kristoffer99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...