Gå til innhold

kun en uke igjen nå! ps3 lansering...

Anbefalte innlegg

Noen som er klare får å, slukke lyset, sette seg i lene stole å legge seg helt tilbake. Gli inn i deres egen verden, totalt uten kontakt med omverdenen. For så å nyte den store svarte boksen ved siden av tvn, om en uke eller? :D:D:D

En hel helg med fantastiske spill opplevelser!

Endret av viul007
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glir inn i min egen lille verden vær gang jeg spiller, svart boks eller ei ved min side. Men ser frem til PS3 lanseringen for å se hvor bra den gjør det i europa over tid, er alltid spennende med ny konsoll. Bare synd at jeg ikke har råd til å delta på den.

Lenke til kommentar

Blir nok ingen PS3 på meg med det første, både prinsipiellt og økonomisk sett. :p For det første har jeg ikke råd til den, og hadde jeg hatt det så ville jeg uansett ikke brukt så mye på en konsoll. Dessuten vil jeg ikke kjøpe en "førstegangskonsoll". Venter heller litt til de har oppdaget noen fler feil, kanskje fått bygd inn rumble i kontrollen osv. :)

Men, jeg gleder meg likevel til den kommer til Norge. Skal bli spennende å se hvordan den gjør det, og høre folks inntrykk når de endelig kan se den og spille på den selv, og ikke bare lese om den på internett.

Lenke til kommentar

Hvis de PS2 titlene jeg er interessert i fungerer på PS3 skal jeg kjøpe en maskin ved første mulighet.

Off topic;

Jeg har en DVI inngang på TV'en min og den er i bruk til PC, mens VGA inngangen er okkupert av 360'en. Har lyst til å bruke HDMI fra PS3, men da trenger jeg en form for en splitter/switch slik at jeg slipper å bytte mellom PC og PS3 kabelen hver gang jeg skal spille. Er det noen som vet om noen slikt??

Lenke til kommentar

Jau, no har nedtellinga starta. :) Bluray-filmar er bestilte, spel skal bestillast i dag...sjølv om eg saknar to av dei eg skal ha, Virtua Tennis 3 og Virtua Fighter 5, i nettbutikkane.

Gledar meg nesten meir til PS3-en enn til den nye bilen eg òg ventar å få i desse dagar. ;)

EDIT: Då er det bestilt!

Utstyr:

PS3

Ekstra kontrollar

Fjernkontroll

Spel:

Resistance: Fall of man

Fight Night Round 3 (overbevist etter å ha lest at det skal vere bra i 2-spelarmodus)

Tiger Woods 2007

Filmar:

Kingdom of Heaven: Director's Cut (frå playx.no)

Superman Returns (frå DeepDiscount.com)

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Står over den nå i første runde. Ingen av spillene ved launch eller på den nærmeste horisonten virker interessante, og jeg synes den er for dyr i forhold til hva jeg ville fått ut av den.

Nedtellingen for min del starter når den har sunket 3-4000 kroner i pris og fått en del "riktige" titler. ;)

Lenke til kommentar
Noen som er klare får å, slukke lyset, sette seg i lene stole å legge seg helt tilbake. Gli inn i deres egen verden, totalt uten kontakt med omverdenen. For så å nyte den store svarte boksen ved siden av tvn, om en uke eller?  :D  :D  :D

En hel helg med fantastiske spill opplevelser!

8164985[/snapback]

Vel, min PS3 står og støver ned under tven, og har ikke blitt slått på siden 4 dager etter jeg fikk den.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt fra cdon og håper at den kommer på døren den 23. I tillegg har jeg nå 5 blu-ray filmer som ligger å venter på avspiller, men jeg har ikke kjøpt noen spill. Første gang jeg har kjøpt en konsoll uten å kjøpe spill til :D

Jeg får kose meg med GT HD. Er det noen andre demoer som er tilgjengelig ved launch? Synes å huske at det kostet penger for motorstorm demo, stemmer det?

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt fra cdon og håper at den kommer på døren den 23.  I tillegg har jeg nå 5 blu-ray filmer som ligger å venter på avspiller, men jeg har ikke kjøpt noen spill.  Første gang jeg har kjøpt en konsoll uten å kjøpe spill til  :D

Jeg får kose meg med GT HD.  Er det noen andre demoer som er tilgjengelig ved launch?  Synes å huske at det kostet penger for motorstorm demo, stemmer det?

8165936[/snapback]

Hvorfor i alle dager skulle en demo koste penger?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...