Scotty Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Update 1 - Introduksjon 15/03-2007 Kommentartråd ------------------------------------------------------------------------------------------- Hei! Nå nærmer The-Gathering 2007 seg, og det er på tide å få laget en spacesaver. Det blir mitt andre år på TG, jeg og kameratene gleder oss. Vi skal være der i 5 dager, så vi må få gjort det slik at vi kan ha det komfortabelt der vi sitter. Der kommer spacesaveren inn. Jeg lagde også en vellykket hylle til TG06, så det blir en lignende en nå, bare større. Her er worklogen for forrige hylle: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=555714&hl= Noen tegniner av Spacesaveren: Det som ikke er på tegningen men som skal være med: -Lyskastere(ja du leste riktig) -Paneler/skapdører foran lagringsplassen, som er den til høyre. Lyskasterne: Det skal altså være lyskastere på hylla her. Hvordan type vet jeg ikke - Altså; farge/bevegelser osv Faren til en kamerat er villig til å låne de bort, han har 3 stykker, men jeg er usikker om vi skal ta i bruk alle. Muligens det bare blir 1. Lyskasteren(e) skal altså være oppned, og skal lyse opp i taket på vikingskipet. De/den skal være festet til øverste panel, forhåpentligvis blir det ikke noe problem med strøm heller. Som dere kanskje ser så skal pcene stå i 2. etasje, og da må vi tenke litt på belastning og vekt. Kabinettet(+innholdet) mitt veier over 20kg, og jeg vil da tippe at jeg har det som er tyngst, det er da CM-Stacker jeg har. Så vi skal da ha kabinettene inntil sideplatene som går i midten. Og du lurer sikkert på hva den ene plassen med 2 hyller på er.. Vi(meg+3kamerater) kjøpte en ekstra plass, som vi skal bruke til lagring av alt fra brus til soveposer. Det er totalt kjøpt 5 plasser, på 3 personer. 1 plass er 80cm*60cm(bredde*dybde) Så hver person kommer til å få 100cm i bredden, samme med lagringshylla. I morgen blir sannsynligvis dagen hvor alt av matriale blir kjøpt inn. Hyllen skal bygges i helgen som kommer nå, og det blir 3 personer som jobber med den. Hva synes dere om dette? Kommentartråd Endret 15. mars 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Sorry for at det har tatt sin tid. Har hatt litt mye å gjøre utenom dette prosjektet.. Anyway, here you go! Er ikke helt ferdig ennå. Må montere 3 hyller, som tar ikke mer enn 10-20min. Deretter må den males. Grunning -> 1 strøk olje maling Endret 25. mars 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Hylla er herved sponset av selveste Razer! Faren til en av de som skal være på hylla er i sammarbeid med Razer, så han har snakket litt med dem. Hver person på hylla(3stk) får et Razer Tarantula tastatur. Kommentartråd Endret 29. mars 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Nå er hylla 90% ferdig. Trenger å feste lyskastere, samt litt metall som skal forsterke. Slik ser det ut idag: Anlegget begynner også å ta form!! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Da er hylla pakket og satt på tilhengeren! Klar til å dra imorra. Skal få tatt noen flere bilder når jeg er fremme. Bilder: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8302488 Endret 3. april 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Hylla på TG! Flere bilder kommer etterhvert Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Flere bilder: Endret 9. april 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå