aspstein Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Som de fleste kanskje har fått med seg har vi på dette forumet en overklokker i verdensklasse, nemlig Overklokk. Han setter for tiden verdensrekorder i et kjør og står virkelig på for å gjøre det lille miljøet her i Norge kjent i hele verden. Etter hvert er det veldig mange som har etterlyst film av de ekstreme maskinene han bruker når han klokker og video av mannen i aksjon. Problemet er bare at han ikke har noe videokamera som han kan filme med. Og de få midlene han har fått fra sponsorer og som han tar fra egen lomme går med til hardware og kjøleutstyr. Så da tenkte jeg av skulle prøve å få tak i et videokamera til han. Er det noen som har et gammelt kamera som de kan gi/låne bort så vi får noen legendariske videoer av mannen og resultatene hans? Det trenger ikke være noe bra greier sålenge det går ann å filme med det og han kan få det på nettet etterpå. Setter pris på tips hvis det er noen som kjenner noen eller vet om en måte å få tak i et kamera på. Om noen vil donere et video kamera så skal jeg lage klokke film 8152300[/snapback] Endret 14. mars 2007 av aspstein Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Kjempe bra tiltak Jeg har desverre ikke noe kamera, men jeg kan redigere litt video hvis han skulle trenge hjelp til det. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Send en mail til en av de store nettbutikkene, de har sikkert noe aspstein. Må da være mulig å få tak i et kamera fra en av de. Lenke til kommentar
b-fake Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Kan ikke de som ønsker sette inn 20 kroner på kontoen hans? Slik at han får råd til å kjøpe et. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Jo hvis vi ikke får tak i et gratis så spleiser vi Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jo hvis vi ikke får tak i et gratis så spleiser vi 8152598[/snapback] ...im in Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jo hvis vi ikke får tak i et gratis så spleiser vi 8152598[/snapback] jeg er med Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg er med! Kan desværre ikke gi han det nye DV-Camet mitt <3 Men hvis vi ikke har klart å skaffe et gratis innen TG så lager vi en kasse hvor det står: Gi Norges beste et kamera og alle kaster penger oppi ! xD Lykke til... me want film! Lenke til kommentar
BKB Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Akam.no gjengen burde vel klare å hoste opp et kamera? Lenke til kommentar
foffle Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg er med!! La kronerullinga starte! Lenke til kommentar
saivert Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Unnskyld at jeg ler, men dette er syke greier. I positiv forstand. Litt helsprøtt at mange plutslig får lyst til å starte kronerulling for å hjelpe en som overklokker. Sikkert mange som synes dette er moralsk forkastlig og at det finnes bedre ting å bruke penger på. Men jeg digger det. Haha. Beviser jo bare at overklokking ikke er noe tøysesport. Det er faktisk et engasjement bak det og en iver man skal lete lenge etter. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg er med! Men bare vis jeg får navnet mitt gravert inn i en cascade eller no Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 ja men serriøst noen som kunne mekka noe slik at vi får en konto vi kan sette inn en liten slant på og til slutt så ser vi hvor mye vi har og ser hva vi kan få for det Lenke til kommentar
foffle Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) ja men serriøst noen som kunne mekka noe slik at vi får en konto vi kan sette inn en liten slant på og til slutt så ser vi hvor mye vi har og ser hva vi kan få for det 8164099[/snapback] Det kan jo jeg og allae andre sikkert fikse. Men det går jo på tillit dette, så det hadde vel vært bedre om noen vi alle føler vi stoler på kan fikse den kontoen. (Kom gjerne med nominasjoner) Edit: Kanskje overklokk selv er det beste valget... Edit2: Kanskje Øystein som trådstarter har lyst til å åpne en konto? Endret 16. mars 2007 av Zopilote Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Haha nå ordner det seg. Videokamera kan jeg fortsatt fikse! Så nå må bare Kjell Erik lage oss en heftig film Endret 16. mars 2007 av aspstein Lenke til kommentar
foffle Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Wuhu Gleder meg allerede... Må vel også rette en takk til kamera donor Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Tusen takk Skrue... Du er helten min <3 Lenke til kommentar
avo Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Har desverre ikke noen kamera til overs, men jeg kan donere en kartong med MiniDV tape til formålet. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hva er en "Overklokker" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå