TST Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 18. mai slippes Halo 2 for Windows Vista. Samme dag lanserer Microsoft sin nye Live-tjeneste for PC-brukere. Les mer Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 GfW - Live hørtes utrolig stilig ut, men det kan umulig bli rettferdig, eller? En mus er jo mye mer nøyaktig i et skytespill enn en stikke fra en konsoll. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) hvis jeg forsto det rett så må alle vi av pc-folket betale 499kr pr. år for å spille online, eller leste jeg litt for raskt gjennom? edit: eh.. ok hvis vi skulle spille mot xbox spillere ja. men allikevel Endret 14. mars 2007 av Crazy_Man Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Live-tjenesten er delt opp i to abonnementsløsninger; sølv og gull. Sølv-varianten er gratis, og gir deg følgende tjenester: * Én gamertag – to plattformer * Felles spillerprofil * Felles spillpoeng * Enspillerprestasjoner * Privat stemme- og tekstchat * Felles venneliste * Muligheten til å opprette PC-spillsesjoner * Muligheten til å bla i opplistede spill * Muligheten til å spille i flerspillermodus – PC mot PC I gullmedlemskapet får man i tillegg flerspillermodus og spillinvitasjoner på tvers av plattformene, "TrueSkill"-spillformidling, flerspillerprestasjoner og spilling via dedikerte servere for gullmedlemmer. Dette koster 499 kroner per år. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 "Uavhengig av platform" .. så lenge man bruker en PC som kjører Windows eller en Xbox360 ja, begge fra Microsoft. Ikke akkurat platformuavhengig, vil jeg nå påstå. ..men slikt må man jo regne med, så jeg er ikke overrasket. Det som virkelig gjør meg forbannet er at de forsetter å ta betalt for Xbox Live "Gold"-medlemskap. Det grenser til direkte frekkhet. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Musa blir nerfa på GfW-spill, slik at det blir ganske jevnt mellom PC og konsollspillere. Skal man spille mot 360-spillere må man betale abonnement. Bare spille på PC er gratis. Lenke til kommentar
kaalaaker Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Blir Halo 2 berre tilgjengelig for Windows Vista brukarar eller går det for XP og? Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Blir Halo 2 berre tilgjengelig for Windows Vista brukarar eller går det for XP og? 8152679[/snapback] Kun for Windows Vista. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Musa blir nerfa på GfW-spill, slik at det blir ganske jevnt mellom PC og konsollspillere.8152040[/snapback] Nerfa? I form av å kutte ut støtten for mus i det hele tatt, eller ved å "sabotere" styringen litt for de som har mus på annet vis? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ved å "sabotere" for dei som bruker mus/tastatur. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 OK, i så fall høres det jo egentlig ut som en bra løsning. Litt avhengig av nøyaktig hvordan "sabotasjen" mot musbrukerne fungerer i praksis vel å merke. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Litt mykere bevegelser (aksellerasjon og desellarasjon) var det jeg merket på musa da jeg prøvde Shadowrun. Det er veldig sublimt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Musa blir nerfa på GfW-spill, slik at det blir ganske jevnt mellom PC og konsollspillere.8152040[/snapback] Nerfa? I form av å kutte ut støtten for mus i det hele tatt, eller ved å "sabotere" styringen litt for de som har mus på annet vis? 8153408[/snapback] Såvidt jeg har fått med, så blir siktingen mer unøyaktig når man beveger seg fort, man kan ikke konfe tastaturet som man vil, i tilegg til auto-aim for håndkontroll. Når det gjelder halo 2, så er ikke det noe jeg gleder meg spesielt til Halo1 var en middelmådighet i PC-sammenheng. Blir overrasket om Halo 2 er så mye bedre. AtW Lenke til kommentar
CaGe Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hvor mange kopier skal de sella av Halo 2 til PC? 7? Hvor mange har Vista? Dårskap.Rasere tilgjengeligheten til et godt spill. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hvor mange kopier skal de sella av Halo 2 til PC? 7? Hvor mange har Vista? Dårskap.Rasere tilgjengeligheten til et godt spill. 8155841[/snapback] Det er ett salgtriks... de som vill ha halo 2 på pc må kjøpe vista også... Altså sånn er det bare... * Apropo boma jeg ikke så alt for mye med 28 april som flere butikker mente... men men... Har det til xbox jeg da Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Så totalt patetisk at det bare fungerer i Vista, da har jeg en grunn til å faktisk gidde å cracke det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Achievements på PC? Kommer ikke til å bli hacka, nedlasta og spart opp, neida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg