Ozelot Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Etter at jeg bytta til nytt HK + ram + cpu + skjermkort og reinstallert windows, så er alle filmene jeg har (lasta ned på ny) blitt mørkere å se på. Bruker VLC til å se på. Kan det ha noe med 8800 GTS-kortet som jeg akkurat har fått ? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det har nok med at du bruker overlay renderer til video og at ditt skjermkorts defaultdriver har lave lyssettings for overlay. To løsninger er en å lete etter fargeprofilene i settingsmenyene for skjermkortet eller å oppgradere til en bedre videospiller som støtter en annen renderer, som VLC eller MPC. Om du vil bytte spiller til en av de to kan jeg hjelpe deg med hvordan du endrer renderer. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Han sier jo at han bruker VLC? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det greide jeg helt å overse. Preferences->Video->Output Modules->Advanced Options. Der kan du f.eks gå over til en DirectX 3D eller OGL renderer som sikkert vil følge samme sysscheme som resten av skjermen. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Alright, videoene er mye lysere nå, men ting plager meg: Når jeg trykker på pause, så går det noen sekunder før filmen stopper (lyden stopper momentant). Er snakk om en film i 720p. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Prøv med en codec-pakke (k-lite standard) og mpc eller wmp til avspiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå