Gå til innhold

"Nye" xbox 360 rykter igjen

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis premium får samme pris som core vurderer selv jeg en :p

Men det høres nesten for godt ut til å være sant. 1500kr? da må de tape en god del?

8142773[/snapback]

Ikke sikkert de taper så mye. Maskinen vil jo være 1,5år gammel når vi kommer til mai. På den tiden kan de sikkert har gjort mange grep for å spare penger.

Lenke til kommentar
Men så er ikke 1500,- vanlig pris på Core heller, da. Ligger på ca. 2400,- på nettbutikker ihvertfall...

Jeg som har bommet da.. har sikkert kommet innom elkjøp ved megatilbud tider :p

Uansett gode nyheter. Kunne tenke meg å spille gears of war og blue dragon en gang så jo billigere jo bedre.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Ja er ikke mye vista å i det hele tatt tenke på PS3 nå som koster 6 tuser og som er forbeholdt de som er rike. Snakk om klasse skille.

Jeg er fattig student og har allerede en ps3 i huset, så jeg ser ikke problemet. Nå betalte jeg riktignok kun 4000 for min ps3/dvd/brspiller da og ikke 6k som det blir her :p

Ser på det som en invistering ettersom jeg kommer til å ha mye morro med den fremover. Tror allerede jeg har sløst bort nok timer på resistance til at kjøpet var verdt det.

Men det er klart, det kommer ann på hva man er ute etter.

Skal ikke se bort fra at det blir en 360 på meg når den blir skikkelig billig. (ps2 pris eller noe). Og det har kommet litt flere spill alla blue dragon.

Lenke til kommentar
Vi det bety at det kommer til å komme spill der man må ha HD?

8143525[/snapback]

Siden spill produsenter sikkert sitter og tenker "vi tjener for mye penger, så da gir vi ut spill som krever HD-DVD sånn at en masse folk ikke får kjøpt det - og vi tjener mindre penger!"

Eller.... Nei.... :D

Lenke til kommentar

Jeg vil ha 120GB harddisk! :D

Noen som vet hva prisen på den vil bli?