TrondEgg Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Du finner prosjektet HER Endret 12. mars 2007 av TrondEgg Lenke til kommentar
TrondEgg Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Beklager, manglet en link der:) Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Du har ikke vurdert vannavkjøling? Om du har det er det jo mye lettere å få det montert pent før du lakkere og mens pcen er fra hverandre Ellers ser det bra ut Lenke til kommentar
TrondEgg Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Satt og vurderte det innimellom resten av brainstorminga i timen på skolen i dag og kom fram til att det kabinettet er ganske lite så det kan bli hardt og få montert det, da må harddisker monteres i 5.2'5 brønnene og fjerne de som allerede er der i såfall... Får se hva pengene rekker til:) Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 har selv montert vannavkjøling i chieftec, ikke noe problem får plass til 120.2 radiator i bunn eller toppen. men blir nok bra uansett hva du velger! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hva med å bruke tape? Ingen som ser under der likevel.. Lenke til kommentar
TrondEgg Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) jeg er usikker på hvilket hk jeg skal bruke så siden jeg da ikke vet hvilke skruehull som skal brukes... Eller, er det samme skruehull på alle atx kort? Edit: leifern var innom: Endret 17. mars 2007 av TrondEgg Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 jeg er usikker på hvilket hk jeg skal bruke så siden jeg da ikke vet hvilke skruehull som skal brukes... Eller, er det samme skruehull på alle atx kort? Edit: leifern var innom: 8178139[/snapback] sette inn skruer og ta dem ut etterpå? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Dette kommer sikkert til å bli rått Skal kjøpe et sånn jeg også nå, så blir gøy å se hva jeg kan gjøre med det Litt OT: Hva syns du om kabinettet? Positive og negative! Lenke til kommentar
TrondEgg Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Er et kabinett med mange forskjellige muligheter vertfall Det er vell litt for lite, jeg bruke fortiden fulltoweret til daglig, og det er veldig mye høyere. Noe som kan være ganske mye bedre ved noen anledninger. Synes det er et kjempe bra kabinett jeg Endret 18. mars 2007 av TrondEgg Lenke til kommentar
Holten Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Nå gjør du meg usikker Nå skal jeg kjøpe denne pc'n: HDD: Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 HK: Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI, ATX, Skjermkort: XFX GeForce 8800GTS 530M 640MB XT GDDR3 PSU: Hiper Type-R 580W Sort, 2 Vifter, CPU : Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket Lydkort: Creative SB X-Fi Xtreme Audio, RAM: Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB PC5400 Brenner: Samsung DVD-brenner SH-S183A SATA Skjerm: Videoseven 22" LCD L22WD TCO-03 Bør jeg ha Full Tower for å få det kjøligere? Og for å få det ryddigere? Jeg skal KANSKJE overklokke.. EDIT: Kan du legge til et bilde så jeg får se forskjellen på midi og Full? Endret 18. mars 2007 av Holten Lenke til kommentar
TrondEgg Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Bilder: Fulltoweret kan fort bli ryddigere enn midi ja:) Selv om mitt ikke er serlig ryddig Lenke til kommentar
Max!muS Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Er et kabinett med mange forskjellige muligheter vertfall Det er vell litt for lite, jeg bruke fortiden fulltoweret til daglig, og det er veldig mye høyere. Noe som kan være ganske mye bedre ved noen anledninger. Synes det er et kjempe bra kabinett jeg 8182726[/snapback] Hvis du ikke skal mye på LAN anbefaler jeg big tower Lenke til kommentar
TrondEgg Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Monter hjul eller håndtak på fulltoweret funker også, jeg drar en del på lan og det går fint:) bortsett fra sist gang, da toweret var for stort til og få under bordet så det måtte stå oppå :!: Såg ikke noen ting Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bruker bigtoweret til filserver og det er absolutt mye plass i det, men tror ikke du skal ha noen problemer med å få plass til vannkjøling i miditoweret heller med mindre du absolutt vil ha en 3x120mm radiator. Men som nevnt ovenfor bør du ikke kjøpe bigtoweret hvis du drar en del på lan. Hadde hovedpcen i det før selv og gikk dritt lei av både vekten og størrelsen. Lenke til kommentar
TrondEgg Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Nå foregår det ting med prosjektet igjen, endelig Har hadd litt mye og gjøre med arrangering av dataparty og jobb fortiden, men nå blir det=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå