Gå til innhold

Brunkrem som ikke gjør deg orange?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

altså...hvis du har problemer med brunkremene så lover jeg deg du kommer til å bli fornøyd med foundation (ikke brunkrem) fra parfymeriet ditt...Esthetique har veldig bra utvalg. Jeg ville satsa på Clarins produkter som jeg selv bruker, og er kjempefornøyd med. holder hele dagen, dekker urenheter, og får huden til å se helt naturlig ut :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Brunkrem.. hva skjer med manndommen?!

8144887[/snapback]

 

Han skriver jo at det er til kjæresten. Hva er problemet? Ikke min feil at jeg vet alt :p

Lenke til kommentar
Åja. jeg trodde dama ville at han skulle bruke brunkrem som ikke gjorde han orange

jeg.

 

Men uans! Alt for mange gutter som bruker brunkrem.. og vi skal jo ikke engang ha kunne svart på disse spørsmålene! :p jeg kan iværtfall ikke det

8144915[/snapback]

 

Er nok ikke så rart hvis noen gutter kan svare vil jeg tro. De har nok kjærester ^^,

Lenke til kommentar
Åja. jeg trodde dama ville at han skulle bruke brunkrem som ikke gjorde han orange

jeg.

 

Men uans! Alt for mange gutter som bruker brunkrem.. og vi skal jo ikke engang ha kunne svart på disse spørsmålene! :p jeg kan iværtfall ikke det

8144915[/snapback]

 

Er nok ikke så rart hvis noen gutter kan svare vil jeg tro. De har nok kjærester ^^,

8149427[/snapback]

 

Det har da jeg også, men jeg studerer jo ikke sminka hu går med:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...