Bjorhus Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Noen som fikk med seg hvem som skal ha dopet og forsøkt voldtatt M. Aulie? Hun sa det live på P3 under intervju med Mina. Link her Den som navngir disse personene kan vente seg ferie fra forumet, hilsen moderatorene Endret 12. mars 2007 av Alastor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Har du prøvd å høre via NRK sin nettradio da? Kan hende klippet ligger der forsatt. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Har du prøvd å høre via NRK sin nettradio da? Kan hende klippet ligger der forsatt. 8136075[/snapback] Nei har ikke orket da det var sensurert i vg's spiller, tenkte jeg at nrk sitt klipp var behandlet på samme måte Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Huff, nå ble jeg nysjerrig. Jaja, det kommer nok fort fram hvem som ble nevnt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Har det så forbanna mye å si da? Hva skulle du isåfall gjøre? Ringe dem og si "hei, du som voldtok marianne auli for 15 år siden. jeg vet hvem du er" og legge på? Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Har det så forbanna mye å si da? Hva skulle du isåfall gjøre? Ringe dem og si "hei, du som voldtok marianne auli for 15 år siden. jeg vet hvem du er" og legge på? 8136147[/snapback] Det er ikke normalt å undre på hvem det er?? Slik se&hør lever av, kunnskap vi absolutt ikke trenger, men som er "intressant" og spennende for den gemene hop Lenke til kommentar
Sjon Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Om det skulle vise seg å være for eksempel en kunstner du vurderer å kjøpe et kunstverk av, eller gå på vedkommendes utstilling, kan det være interessant å vite. Jeg ville i alle fall boikottet vedkommende i stor grad. Lenke til kommentar
Sjon Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hehe... Hva skal man egentlig tro på her inne.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det er sikkert bare noe hun sier for å provosere... Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Vil tro dette er en sak vi vil få høre mye om i nærmeste framtid Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Javel, så kan du jo se hvor mye de bryr seg om 2-3 hardware-nerder boikotter dem Du skal ikke ta NOE du leser her for sannheten, jeg kunne sagt Carl I Hagen og Kjell Magne Bondevik så hadde DET vært sannheten liksom. Endret 12. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nå skal det nevnes at dama ikke virker helt stabil da.. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Har det så forbanna mye å si da? Hva skulle du isåfall gjøre? Ringe dem og si "hei, du som voldtok marianne auli for 15 år siden. jeg vet hvem du er" og legge på? 8136147[/snapback] Kanskje man dropper å kjøpe en plate eller se en film om man vet hvem disse voldtektsmennene er.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Så nå kan liksom hvem som helst bare si "jeg ble voldtatt av x og x og x" på radio så blir det tatt for god fisk, bare fordi voldtekter er "in" for tida? Endret 12. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Sjon Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Biotex: Jeg beklager, det er nok du som har rett. Antar at en hardware-nerd som meg ikke har noe å stille opp med mot en som har over 6000 poster på dette forumet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Jeg tror mest det er et "kunst-stunt" for å skaffe PR. Jeg kan jo si at noen voldtok meg på radio også, for å komme på forsida av alle aviser. Hvem vet vel hvem Marianne Auli er før nå? "Ooh, hun er det skikkelig SYND på lissom, vi må kjøpe noen bilder av henne som plaster på såret!!" Endret 12. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
voluz Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg tror mest det er et "kunst-stunt" for å skaffe PR. Jeg kan jo si at noen voldtok meg på radio også, for å komme på forsida av alle aviser.Hvem vet vel hvem Marianne Auli er før nå? "Ooh, hun er det skikkelig SYND på lissom, vi må kjøpe noen bilder av henne som plaster på såret!!" 8136325[/snapback] Du ER tydeligvis en hardware-nerd hvis du ikke har fått med deg hvem Marianne Auli er. Nyheter og kulturprogrammer er tydeligvis i hvert fall ikke din hovedkilde til informasjon. Auli har vel den siste tiden hvert en av de mest profilerte i norsk nyhets- og kulturbilde. Er vel nettopp derfor hun også var gjest på Mina. Enough said. Forbannet også, hørte hele programmet unntatt akkurat den biten. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hvem vet vel hvem Marianne Auli er før nå? 8136325[/snapback] Hun var på Rikets Røst for ikke så lenge siden... sindrskalsykle: Det blir nok ikke lenge du! Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 mange som veit hvem Marianne Auli er,selv om hun ikke har 6k poster. Bare lese litt aviser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg