Gå til innhold

Laptop til mediastudent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Kjøp deg en bærbar Mac. De er godt skrudd i sammen, og kjører XP native slik som enhver annen bærbar PC. I tillegg får du alle muligheten OS-X gir deg.

 

MVh.

TH

Lenke til kommentar

Likte godt denne Levono'en :)

 

1442_large_z61m-564x376.jpg

 

Prosessor: Intel Core Duo

Prosessorhastighet: 2000 MHz

Minne installert: Varierende

Harddisk #1: 100 GB

Grafikkontroller: ATI Mobility Radeon X1400

Grafikkoppløsning: 1680x1050

Skjermstørrelse: 15,4

 

9615,-

 

Eller..? Jeg har ikke peiling :dontgetit: Den var hvertfall billig, og god oppløsning :wee: Men er det skjermkortet bra?

Lenke til kommentar

Ang. spill og slik. Jeg er ikke noe gamer, men sier ikke nei til litt CS 1,6, Source, Trackmania eller BF2. Men det er ikke det viktigeste. Jeg kan ikke photoshop, men kommer garantert til å lære det og bruke det mye på skolen til høsten. Videoredigering må denne pcen klare fint, for det liker jeg ;)

 

Jeg kikka litt på den Levono'en, googla den. Syns ikke den var noe fin.. :(

Men de pcene jeg har sett på det siste året er HP Pavilion DV6000 serien ;) Men det som er problemet med meg er at jeg aldri blir fornøyd, men det går ikke når valget kommer til pc, fordi det er alltid noe bedre som kommer om litt..

 

Men jeg har lyst på 15 tommer, men for å få bra pc, så virker det som 17 tommeren regerer :( Noen tips?

 

I følge Prisguiden så er denne HP Pavillion DV6184 den beste av DV6000 serien..

 

img_557084968_0_Big-300x200.jpg

 

Prosessor: Intel Core 2 Duo

Minne installert: 1024mb

Harddisk #1: 120gb

Grafikkontroller: NVIDIA GeForce Go 7400

Grafikkoppløsning: 1280x800

Skjermstørrelse: 15,4

 

9.395,- hos komplett.no

 

Eneste jeg ikke liker her er oppløsningen og at ikke lokket kan låses.. :(

Endret av kezoom
Lenke til kommentar

kezoom, jeg er i nesten samme situasjon som deg. Skal ha meg en bærbar pc som jeg kan redigere film på, filmer ekstremt mye på fritiden. Henger meg på denne tråden, tror at om noen kommer med noen gode forslag så kan det bli bra! :)

 

Har ikke behov for å skaffe meg bærbar før til sommeren, det har vel ikke du heller kezoom. Foreslår at vi venter til da, ettersom at markedet stadig mettes av gode produkter og disse garantert vil bli litt billigere da.. dessuten så kan det spares med penger.

Lenke til kommentar

Er grensa på 15000 så får du den første lenovo'en, altså Z61 med X1400 grafikkort til 14-15000 ser jeg.

 

Men at grafikkortet på Lenovo N100, altså et geforce 7300 er dårligere enn integrert intel gma 950 var nytt for meg. Stemmer dette supertommy?

 

 

bertie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...