Mr. Bojangles Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei Kunne trengt litt råd til hvordan jeg kan gå ned i vekt til sommeren. Hva jeg bør spise osv. Trener ikke for tiden, da jeg ikke har tid. Tenker å gå ned ca. 10 kg. Takker Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Les noen av de titalls andre trådene om akkurat det samme? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Gikk ned 10 kilo på fedonsk vis en del år tilbake. Siden jeg ikke trente kom de tilbake igjen da jeg tok opp igjen gamle synder, men "kuren" er flotters. Man trenger ikke å gå sulten i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 181 cm , 85 kg, snart 18 år og middels kraftig bygd. Skal se nærmere på fedon opplegget. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Bare husk at du ikke kan slanke deg og forbli sånn, skal du gå ned i fettprosent så er det en livsstilsendring som må til. Ikke end opp som en jojo-slanker. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Spis mindre enn det du bruker. Veldig enkelt: går du opp i vekt spiser du for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå