henrikr Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Forhåndsbestilte PS3 over nett med en gang det var mulig. Sendte en mail til elkjøp her om dagen, og fikk svar i dag. Jeg spurte om når de vil sende ut konsollene siden de lover at vi skal få de på lanseringsdagen (23.mars). Fikk svar tilbake av "HEGE" (kan hende hu har 0 peil) som sa at de trolig vil bli sendt fra elkjøp den 23.mars. Da begynte jeg å lure litt. Siden de som har forhåndsbestilt ble lovet å få konsollen på lanseringsdagen. OBS: Dette er en forhåndsbestilling. Kjøp den idag og vær sikret ditt eksemplar av Sony Playstation 3 til lansering! Bare jeg som syntes dette virket merkelig. Sender de ut konsollene med posten den 23. mars (som går så utrolig fort for tiden ) så får vi jo ikke konsollene den 23.mars :/ Endret 22. mars 2007 av henrikr Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Eg har også bestilt og det står at de har sent den til meg, står det hos deg å? Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Hvor har du fått den informasjonen fra? Per mail? Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Nei, det står når eg går inpå ordren min på elkjøp.no.. Fant denne linken: http://ps3.blogg.no/270207144319_elkjp_gar...ing_ved_la.html Fant dette og, det er fra lefdal: Hei og takk for din henvendelse! Vi sender ut PS3 slik at kunden skal kunne hente ut pakken på sitt lokale postkontor den 23. mars. Tror det er det samme for elkjøp Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Hvis du logger deg inpå elkjøp.no og går in på Ordrehistorikk, der står det om varen er sent eller ikkje. Endret 10. mars 2007 av gitarfreak Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Har ikke konto på elkjøp, men får vel bare tro det går bra. gah, små nervøs her Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Du er ikkje den eneste som er nervøs Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Det er snakk om maks 2 dager ekstra ventetid. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 2 dager, er 2 dager for mye Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Det er snakk om maks 2 dager ekstra ventetid. 8119273[/snapback] 2 dager? Kommer da ikke post på søndag? Jeg har sendt mail til begge kjedene hvor elkjøp sier de sender konsollen den 22. Mars, mens Lefdal sender 23. Mars. Derfor jeg er veldig i tvil om jeg vil bestille eller ei.. Nesten verdt å stå i kø for å få den på dagen, kontra få den 25/26. Mars Endret 10. mars 2007 av Lokiboki Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 syns det er dårlig burte send den 10 dager før siden posten er så trege. også kunne "vi" kommet og henta den Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Elkjøp har vel allerede PS3'ene på lager nå, men Sony krever at ingenting blir sendt ut før den 23. dvs at du får ikke PS3'ern før 2-4 dager etter lansering's dato. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 2 dager, er 2 dager for mye 8119274[/snapback] Nå har jo vi europerer allerede ventet 4 mnd. To dager fra eller til.... Hvis det var sååå viktig kunne du jo ha importert en fra det store utland Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Elkjøp har vel allerede PS3'ene på lager nå, men Sony krever at ingenting blir sendt ut før den 23. dvs at du får ikke PS3'ern før 2-4 dager etter lansering's dato. 8119850[/snapback] Er du helt sikker på dette? Det står veldig klart i annonsen at man skal få pakken til lansering som altså er 23.mars og ikke noen dager senere. Om ikke dette stemmer er det et godt eksempel på villedende markedsføring. Lenke til kommentar
Breezy Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Elkjøp har vel allerede PS3'ene på lager nå, men Sony krever at ingenting blir sendt ut før den 23. dvs at du får ikke PS3'ern før 2-4 dager etter lansering's dato. 8119850[/snapback] Er du helt sikker på dette? Det står veldig klart i annonsen at man skal få pakken til lansering som altså er 23.mars og ikke noen dager senere. Om ikke dette stemmer er det et godt eksempel på villedende markedsføring. 8120231[/snapback] Ved å klikke "fortsett til kassen" og gjennomføre dette kjøpet, gir du samtidig ditt samtykke til at hele beløpet belastes deg i dag. Alle Playstation 3 produkter blir sendt fra vårt lager ved lanseringsdato Lenke til kommentar
Kevinw Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Det står det på Lefdal, ja. På Elkjøp står det: "Ved å klikke "fortsett til kassen" og gjennomføre dette kjøpet, aksepterer du at vi trekker deg for hele beløpet idag, men du får pakken ved lansering. NB! Dette tilbudet gjelder kun på internett" Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Fikk denne meldingen av elkjøp: Hei og takk for din henvendelse Releasedato på PS3 er 23/3 og derfor sender vi den ut fra lageret denne datoen. Etter dette er det 3-5 virkedager før den er framme hos deg, avhengig av postgang. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Eg skrev tilbake: Men det står jo på siden at eg skal ha den ved lanseringen. : Ved å klikke "fortsett til kassen" og gjennomføre dette kjøpet, aksepterer du at vi trekker deg for hele beløpet idag, men du får pakken ved lansering. NB! Dette tilbudet gjelder kun på internett Endret 10. mars 2007 av gitarfreak Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 De der kvinnelige ungdomsvikarene hos Elkjøp har som regel null peiling. Jeg ville ringt til Elkjøp og bedt om å få snakke med noen som har vet noe. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Ja, for eg har lest at andre har fått svar at de sender det før den 23 mars, sånn at du kan hente den 23 mars.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå