-iL- Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 http://ps3.blogg.no/1173386809_40000_ps3maskiner_til.html Personlig synes jeg dette var veldig lite, lurer på hvor mange Norge får. Hvor mange launchenheter var det av Wii og 360? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ikke mye å skryte av nei. Det er vel omkring det antallet 360'er det var ved lansering og vi vet jo alle hvordan det gikk. Med tanke på at Playstation er mye mer populært her til lands ligger det an til krig i Elkjøp køene Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Og ingen av dem er til meg (Fikk plutselig lyst på PS3 etter å ha sett Home og Little Big Planet) Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Er vel sagt å være 1 million konsoller klare for Europa, Midt-Østen og Australia den 23.mars, så 4% av konsollene virker rimelig utfra befolkningsgrunnlaget og økonomien i Norden. Tipper det fordeler seg omtrent slik: Sverige: 14.000 Danmark: 9.000 Finland: 9.000 Norge: 7.500 Island: 500 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 spillmagasinet har også laget ein artikkel om det.. ps3 på vei til norge Etter det Spillmagasinet kjenner til er rundt 15.000 konsoller øremerket Norge. Flere av de store elektronikkjedene garanterer sine kunder en PS3 på lanseringsdagen dersom de forhåndsbestiller. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg trodde poenget med å utsette lanseringen i Europa var at Sony skulle kunne klare å levere flere konsoller ved lansering og dekke den hardeste etterspørsele. Og her greier de jo ikke å levere flere konsoller enn de gjorde ved lanseringen i USA og Japan. De hbar hatt flere måneder på seg nå til å produsere konsoller, men ikke klart det. Jeg hadde forventet flere konsoller enn dette til Skandinavia, men men. Snorre Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Dette er en god, gammel taktikk. Ved å sende ut få konsoller blir de utsolgt på en blunk, og da kan fornøyde selskaper rapportere om enorm suksess. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 1 million er jo ikkje så gale med tanke på att dei skal forsette og levere til usa og japan på en gang... klarer dei og halde strømmen med nye konsoller gående etter lansering slik som i usa så ser det jo lyst ut.. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Spørsmålet blir hvor mange av disse som havner rett på QXL og Finn. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg trodde poenget med å utsette lanseringen i Europa var at Sony skulle kunne klare å levere flere konsoller ved lansering og dekke den hardeste etterspørsele. Og her greier de jo ikke å levere flere konsoller enn de gjorde ved lanseringen i USA og Japan. De hbar hatt flere måneder på seg nå til å produsere konsoller, men ikke klart det. Jeg hadde forventet flere konsoller enn dette til Skandinavia, men men. Snorre 8114432[/snapback] De leverer da 10 ganger flere konsoller til Europa enn de gjorde i Japan, og ca 5 ganger flere enn i Nord Amerika. Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 om jeg ikke får min på dagen blir jeg litt sur. da kunne jeg like gjerne ventet i noen mnd. har jo ikke få konsoller etter hvert. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Tror det går greit. Ser at Elkjøp fortsatt garanterer at man får den på lanseringsdagen hvis man bestiller nå. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Spørsmålet blir hvor mange av disse som havner rett på QXL og Finn. Lykke til for dem som vil prøve seg på det... tror de kan gå på en smell slik som folk gjorde i USA. Lars Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Var på EB games i dag, og spurte om det var for sent i forhåndsbestille. De bare smilte og sa nei, det var det ikke. De regnet med at jeg kunne bestille frem til dagen før slik det var nå. Ganske annerledes enn det var med 360'n! Nok om det. De sa de fikk plenty med PS3'er. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Så da kanman stille seg spm. om antallet PS3 til lands overstiger Xbox 360 med glans eller om det er etterspørselen det er lite av EDIT: Det var da meint som ein lunken spøk her eg sitter halvfull. *bande blankvare* Endret 9. mars 2007 av Mala Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Du starter tidlig i dag med andre ord. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Så da kan man stille seg enda eit spm; Vil Mala ligge stiv i grøftekanten innen klokka 21:00,gå glipp av alt som heiter sosialt samvær og gode stunder eller vil han holde løpet ut til nachspielet har nådd toppen og alle man ramler slig omkring på halv 8 i sammenbruddets rand? Eg håper på det siste. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Mala vil helt sikkert ligge stiv i grøftekanten, men kanskje litt senere enn kl 21? Dr Peedee sitter i hvert fall skjevt i stolen allerde og lurer på hvordan det skal gå med Graw multiplayer senere i kveld. Hikk. Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hmm, fikk plutselig lyst på en øl. bra jeg kastet forspillet ut tidlig forrige lørdag. Det står masse øl igjen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå