Gå til innhold

40.000 PS3 på vei til Skandinavia

-iL-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel sagt å være 1 million konsoller klare for Europa, Midt-Østen og Australia den 23.mars, så 4% av konsollene virker rimelig utfra befolkningsgrunnlaget og økonomien i Norden.

Tipper det fordeler seg omtrent slik:

Sverige: 14.000

Danmark: 9.000

Finland: 9.000

Norge: 7.500

Island: 500

Lenke til kommentar

Jeg trodde poenget med å utsette lanseringen i Europa var at Sony skulle kunne klare å levere flere konsoller ved lansering og dekke den hardeste etterspørsele. Og her greier de jo ikke å levere flere konsoller enn de gjorde ved lanseringen i USA og Japan. De hbar hatt flere måneder på seg nå til å produsere konsoller, men ikke klart det. Jeg hadde forventet flere konsoller enn dette til Skandinavia, men men.

Snorre :)

Lenke til kommentar
Jeg trodde poenget med å utsette lanseringen i Europa var at Sony skulle kunne klare å levere flere konsoller ved lansering og dekke den hardeste etterspørsele. Og her greier de jo ikke å levere flere konsoller enn de gjorde ved lanseringen i USA og Japan. De hbar hatt flere måneder på seg nå til å produsere konsoller, men ikke klart det. Jeg hadde forventet flere konsoller enn dette til Skandinavia, men men.

Snorre :)

8114432[/snapback]

De leverer da 10 ganger flere konsoller til Europa enn de gjorde i Japan, og ca 5 ganger flere enn i Nord Amerika.

Lenke til kommentar

Var på EB games i dag, og spurte om det var for sent i forhåndsbestille. De bare smilte og sa nei, det var det ikke. De regnet med at jeg kunne bestille frem til dagen før slik det var nå. Ganske annerledes enn det var med 360'n! Nok om det.

De sa de fikk plenty med PS3'er.

Lenke til kommentar

Så da kanman stille seg spm. om antallet PS3 til lands overstiger Xbox 360 med glans eller om det er etterspørselen det er lite av :p

EDIT: Det var da meint som ein lunken spøk her eg sitter halvfull.

*bande blankvare*

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Så da kan man stille seg enda eit spm;

Vil Mala ligge stiv i grøftekanten innen klokka 21:00,gå glipp av alt som heiter sosialt samvær og gode stunder eller vil han holde løpet ut til nachspielet har nådd toppen og alle man ramler slig omkring på halv 8 i sammenbruddets rand?

Eg håper på det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...