Gå til innhold

Nytt album og ny turné fra Rush (setlist lagt til)

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Nytt album: Snakes & Arrows

Den 1. mai i år kommer Rush med sitt første studioalbum siden Vapor Trails som kom ut i 2002. Det nye albumet har fått tittelen Snakes & Arrows, og har blitt beskrevet av bandet selv som noe av det beste arbeidet de har gjort på mange år. Geddy Lee har uttalt at han er svært fornøyd med kvaliteten på sangene. Neil Peart forteller at han aldri har likt innspillingen så godt, og aldri blitt så fornøyd med resultatet.

Noen forventninger til dette albumet? Selv gleder jeg meg stort til neste Rush-utgivelse. Selv om forrige album hadde god kvalitet på sangene, var det svært preget av ødelagt produksjon. Har stor tro på at produksjonen blir betraktelig bedre på Snakes & Arrows, i alle fall etter det 15-sekunders lydklippet som er lagt ut på Rush's offisielle hjemmeside. Skal man tro bandet selv, så er også kvaliteten på sangene også denne gangen svært god.

5570.jpg

01. Far Cry

02. Armor And Sword

03. Workin' Them Angels

04. The Larger Bowl

05. Spindrift

06. The Main Monkey Business

07. The Way The Wind Blows

08. Hope

09. Faithless

10. Bravest Face

11. Good News First

12. Malignant Narcissism

13. We Hold On

Snakes & Arrows World Tour

Rush vil dessuten ta turen innom Oslo Spektum i år, i anledning sin Snakes & Arrows World Tour. Datoen er satt til 26. oktober. Rush har spilt bare én gang tidligere i Norge, på Chateu Neuf i Oslo 24. mai 1979.

Billetter er i salg fra 16. april på billettservice.no. Billettene koster 510 eller 575 kroner.

Setlist:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
01. Limelight

02. Digital Man

03. Entre Nous

04. Mission

05. Freewill

06. The Main Monkey Business

07. The Larger Bowl (A Pantoum)

08. Secret Touch

09. Circumstances

10. Between The Wheels

11. Dreamline

12. Far Cry

13. Workin' Them Angels

14. Armor And Sword

15. Spindrift

16. The Way The Wind Blows

17. Subdivisions

18. Natural Science

19. Witch Hunt

20. Malignant Narcissism

21. Drum Solo

22. Hope

23. Summertime Blues

24. The Spirit Of Radio

25. Tom Sawyer

26. One Little Victory

27. A Passage To Bangkok

28. YYZ

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Da er det klart! Rush kommer til Oslo Spektrum 26. oktober i år! Rush har spilt bare én gang tidligere i Norge, på Chateu Neuf i Oslo 24. mai 1979. Første Rush-konsert (og andre i historien) i Norge på 28 år med andre ord! Jeg er i ekstase! :D

Biletter er forøvrig i salg fra 14. april.

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar
Da er det klart! Rush kommer til Oslo Spektrum 26. oktober i år! Rush har spilt bare én gang tidligere i Norge, på Chateu Neuf i Oslo 24. mai 1979. Første Rush-konsert (og andre i historien) i Norge på 28 år med andre ord! Jeg er i ekstase! :D

Biletter er forøvrig i salg fra 14. april.

8238368[/snapback]

skulle akkurat til å poste! gjett om jeg skal dit!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Nå ligger det også informasjon om konserten på oslospektrum.no. Ser ut til at billettprisen blir 575 kr. Jeg er i alle fall på plass på billettservice.no mandag 16. april klokken 09.00. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Har endelig fått hørt igjennom Snakes & Arrows, og førsteinntrykket er veldig veldig positivt. Trenger flere gjennomlyttinger for å gøre meg opp en endelig mening, men så langt ser det ut til at dette er det beste albumet fra Rush på 20 - 25 år. Tør nesten påstå det er det beste albumet siden Signals. Jeg er imponert. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Det vanlige stedet for å få tak i album før releasedato, så klart. Noe mer bør man vel ikke snakke om her på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...