Gå til innhold

Men burde drepe alle menn


V-by

Anbefalte innlegg

YTo1OntzOjE6InQiO3M6MzA6Ii0gTWFubmVuIGVyIGVuIHZhbmRyZW5kZSBhYm9ydCI7czoyOiJ0eSI7czoxMToibWFfYmN0aXR0ZWwiO3M6MjoiZm8iO3M6MDoiIjtzOjI6ImZzIjtpOjM5O3M6MToidyI7aTo1MDU7fQ==.jpg

solanasXart503_1173350007_1173350021.jpg

EKSTREMFEMINISME: Valerie Solanas (1936 – 1988) mente man burde drepe alle menn.

 

MANNEN ER et biologisk uhell. Y-genet (det mannlige) er et ufullstendig X-gen (det kvinnelige), og det har et ufullstendig sett med kromosomer. Med andre ord: mannen er en ufullstendig kvinne, en vandrende abort, abortert på gennivå. Å være mann er å være mangelfull, følelsesmessig begrenset, mannlighet er en mangelsykdom og menn er emosjonelle krøplinger.

 

Tøft, jeg er en krøpling :p

 

S.C.U.M. antas å være en forkortelse for «Society for Cutting up Men» - en organisasjon der Solanas var første og eneste medlem. I manifestet går hun inn for gjennom en voldelig anarkistisk revolusjon å avskaffe mannen (og snille pappajenter) og lage et nytt og velfungerende samfunn av bare kvinner.

 

Skulle likt å se et slit samfunn fungere i praksis, ville kanskje funke i noen år, men så ville det jo gå tom for kvinnfolk der.

 

Var heller ikke sikker på om jeg skulle poste denne i PRS, eller her, men jeg lo så gpdt av den, at jeg postet den her :p

 

Kilde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MANNEN ER et biologisk uhell. Y-genet (det mannlige) er et ufullstendig X-gen (det kvinnelige), og det har et ufullstendig sett med kromosomer. Med andre ord: mannen er en ufullstendig kvinne, en vandrende abort, abortert på gennivå. Å være mann er å være mangelfull, følelsesmessig begrenset, mannlighet er en mangelsykdom og menn er emosjonelle krøplinger.

 

Wohoo, jeg kan lovelig parkere på handikap plassene, jeg er en krøpling :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg hater feminister mer og mer for hver dag som går. Dette + Kvinnedagen gjør meg forbanna.

8112190[/snapback]

 

Er jo greit at kvinnene har en dag i året som de kan kalle sin da, også har vi mannfolk resten. :w00t:

8113604[/snapback]

 

altså noe jeg hørte i går på kvinnedagen var at menn har jo MANdag og TORsdag og SØNdag så da kan vi få en kvinnedag vel ?? ;)

Lenke til kommentar
Skulle likt å sett damene gå til krig mot menn. Lurer på hvem som hadde vunnet den krigen  :whistle:

Nettop!

Bring it on, Bitches!

 

:innocent:

altså noe jeg hørte i går på kvinnedagen var at menn har jo MANdag og TORsdag og SØNdag så da kan vi få en kvinnedag vel ?? ;)

Haha, så heftig BS :p

 

MANdag? MONday?

TORsdag? THURSday?

SØNdag? SUNday?

Moro dette med "menn suger, kvinner er best!"

 

Hvertfall dagens gode latter.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Er sikkert til en grunn til at hu hadde den meningen om menn da.

F.eks at hun ble voldtatt, eller faren var ikke mye til kar.

 

Men still, man er ganske fawked up hvis man har lyst til å utrydde en hel rase^^

She's the female Hitler! :O

Lenke til kommentar
Jeg hater feminister mer og mer for hver dag som går. Dette + Kvinnedagen gjør meg forbanna.

8112190[/snapback]

Nånå. Alle feminister er vel ikke såpass gale. ;)

8113474[/snapback]

Det spørs om man bruker tolkningen at de sloss for like rettigheter for menn/kvinner eller om de sloss for ekstra rettigheter for kvinner. Jeg ser ikke hvorfor flesteparten av dem ikke kaller seg "likebehandlingsforkjempere" da likebehandling er et gode i mange flere områder enn mann/kvinne-saken, og da dette uttrykket ikke kan tolkes så veldig tvetydig.
Lenke til kommentar
Jeg hater feminister mer og mer for hver dag som går. Dette + Kvinnedagen gjør meg forbanna.

8112190[/snapback]

Nånå. Alle feminister er vel ikke såpass gale. ;)

8113474[/snapback]

Det spørs om man bruker tolkningen at de sloss for like rettigheter for menn/kvinner eller om de sloss for ekstra rettigheter for kvinner. Jeg ser ikke hvorfor flesteparten av dem ikke kaller seg "likebehandlingsforkjempere" da likebehandling er et gode i mange flere områder enn mann/kvinne-saken, og da dette uttrykket ikke kan tolkes så veldig tvetydig.

8118669[/snapback]

Historiske og faktiske grunner. Uten at jeg gidder å gå inn på det her ;)

 

S.C.U.M Manifesto er forsåvidt jævlig bra. Det snur opp ned på det meste og overdriver noe voldsomt, det er morsomt, provoserende og tankevekkende. Om man har hodet skrudd på riktig vel og merke. De fleste her på forumet vil nok fråde og rope om feminazi og at feminister er stygge halveis i det første avsnittet. Vi andre kan kose oss med slikt som:

 

To call a man an animal is to flatter him; he's a machine, a walking dildo.

---

Eaten up with guilt, shame, fears and insecurities and obtaining, if he's lucky, a barely perceptible physical feeling, the male is, nonetheless, obsessed with screwing; he'll swim through a river of snot, wade nostril-deep through a mile of vomit, if he thinks there'll be a friendly pussy awaiting him.

---

The male is a biological accident: the Y (male) gene is an incomplete X (female) gene, that is, it has an incomplete set of chromosomes. In other words, the male is an incomplete female, a walking abortion, aborted at the gene stage.

 

Om fråden står ut av kjeften din så bør du ikke klikke på denne linken:

http://gos.sbc.edu/s/solanas.html

 

:D

Lenke til kommentar
*Wordz n' stuff*

8119693[/snapback]

 

Hun har tydelige problemer. Leser på wikipedia at hun jevnlig ble misbrukt av faren sin. Ganske trist, egentlig.

 

The male is a biological accident: the Y (male) gene is an incomplete X (female) gene, that is, it has an incomplete set of chromosomes. In other words, the male is an incomplete female, a walking abortion, aborted at the gene stage.

 

X = fire streker

Y = tre streker

 

OMG INCOMPLETE!!1

Lenke til kommentar
*Wordz n' stuff*

8119693[/snapback]

 

Hun har tydelige problemer. Leser på wikipedia at hun jevnlig ble misbrukt av faren sin. Ganske trist, egentlig.

 

The male is a biological accident: the Y (male) gene is an incomplete X (female) gene, that is, it has an incomplete set of chromosomes. In other words, the male is an incomplete female, a walking abortion, aborted at the gene stage.

 

X = fire streker

Y = tre streker

 

OMG INCOMPLETE!!1

8119774[/snapback]

 

X er 2 streker, to som krysser og ikke 4 som møtes...... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...