Gå til innhold

Imatio 512mb minnepenn helt korrupt


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har holdt på med et dokument til noe som heter XTV hvor jeg skal notere ned ideer og lignende, jeg lagret dette underveis på min trofaste imatio 512MB minnepenn. Jeg vurderte å lagre lokalt på harddisken på den bærbare før jeg dro siden det var en stund siden, men jeg hadde hastverk og ombestemte meg. Jeg tror jeg trakk ut minnepennen ut like før den var ferdig med å lagre de aller siste endringene, selv trodde jeg den allerede var ferdig. Det kom en feilmelding som jeg ikke leste og skyndte meg dit jeg skulle. La minnepennen pent og pyntelig på bordet.

 

Når jeg kom tilbake klarte jeg å rive ned min andre minnepenn, en Kingston 1GB. Lettere bekymret valgte jeg å sjekke om denne fortsatt fungerte, noe den gjorde. Den andre minnepennen datt ikke på gulvet (imatio 512MB), men den var like fullt korrupt, dere kan jo selv se bildet:

Uten%20navn.PNG

 

Det jeg lurer på er om disse filene er komplett umulig å få noe fornuftig utifra nå, eller om det kan reddes. Noen av filene fungerer som dere ser og jeg har åpnet dem uten problemer. Men om jeg åpner de andre sier dem at dem ikke egentlig eksisterer men bare ligger der for å terge meg, hyggelig.

 

Jeg holdt på med et dokument jeg vil sette ganske høyt på ønskelisten om å få igjen. Alt det andre på minnepennen er meg veldig likegyldig hva skjer med, men akkurat den ene .doc -filen vil jeg ha. Den ørlille .doc -filen jeg så alt for gjerne vil ha igjen.

 

Det var ikke særlig smart å dra ut før den var ferdig med å lagre og jeg skjønner at dette kan være min feil, men jeg var sikker på at det allerede var lagret. Alt jeg ber om er litt hjelp.

 

Noen påpekte for meg at jeg brukte veldig mye "jeg" her nå, beklager dette, men jeg er sinna og arg og da er jeg ikke så nøye på variasjonen.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...