Gå til innhold

Store nye stjerner i vårt tiår. Hvem er størst?


Dotten

Anbefalte innlegg

Hvert tiår gir oss, naturligvis, nye filmstjerner. Bruce Willis kom på 80-tallet, Jim Carrey på 90-tallet osv. Vi er nå i 2007 og hvilken nye filmstjerner har vi så langt fått? Fyr løs med den eller de du mener er blant de største nye.

 

Jeg starter med en jeg finner selvskreven;

 

Orlando Bloom

orlando-bloom-in-elizabethtown.jpg

 

Er å finne i de to største filmseriene på denne siden av årtusenet, i henholdsvis Lord Of The Rings og Pirates Of The Caribbean. I tillegg er han å finne i storfilmene Troy og Kingdom of Heaven.

 

Han har nok av kritikere, mens hans roller gjør at han uten tvil er en av de største nye skuespillerne i dette tiåret. Men er han den største nye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dotten, for meg er Johnny Depp den største i det 21. århundre

 

Kommer hele tiden med bra film, finnes ingen dårlig film med ham.. Min favoritt film er "finding neverland", filmen fikk meg felle en par tårer. Så trist, men samtid fin film!

 

finding_neverland-poster.jpg

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Johnny Depp ble stor på 80 tallet. Jeg snakker om nye for dette tiåret

. :)

8107361[/snapback]

Nja, han hadde debuten sin på midten av 80.tallet, men ble han så veldig på de tider da? Ville satset 90. tallet jeg, men nå er ikke Depp min spesialitet akkurat.

 

Planen var å tippe på Vin Diesel, men han ble mer kjent på slutten av 90. tallet ser jeg

 

914_916511177_vin_diesel_h194721_l.jpg

Lenke til kommentar
Johnny Depp ble stor på 80 tallet. Jeg snakker om nye for dette tiåret

. :)

8107361[/snapback]

Nja, han hadde debuten sin på midten av 80.tallet, men ble han så veldig på de tider da? Ville satset 90. tallet jeg, men nå er ikke Depp min spesialitet akkurat.

/914_916511177_vin_diesel_h194721_l.jpg[/img]

8107518[/snapback]

 

Depp ble stor takket være 21. Jump Street. Også her i Norge. Men når det kom til film ble han først enorm på 90-tallet. Så både og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...